English

تجلیل از فرهاد ورهرام در نخستین جشنواره تلویزیونی مستند

مستندهای برگزیده فصل نخست جشنواره تلویزیونی مستند پنجشنبه (15 تیر ماه) در قالب ویژه‌برنامه‌ای تلویزیونی معرفی می‌شوند.

تجلیل از فرهاد ورهرام در نخستین جشنواره تلویزیونی مستند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی جشنواره تلویزیونی مستند، تهیه‌کننده برنامه «جشنواره تلویزیونی مستند» این خبر را اعلام کرد و افزود: فیلم‌های برگزیده در بخش کوتاه، بلند و نیمه بلند از نگاه بینندگان و هیات‌ داوران پنجشنبه در ویژه‌ برنامه‌ای که به مناسبت پایان فصل اول روی آنتن شبکه مستند می‌رود، معرفی می‌شوند.

عطا پناهی افزود: جمع‌بندی ۳۱ قسمت پخش‌شده از جشنواره تلویزیونی مستند، پخش گزارش مردمی، گپ و گفت با کارگردان آثار برگزیده و  گفت‌وگو با داوران فصل نخست جشنواره، بخش‌های مختلف این ویژه‌برنامه تلویزیونی را تشکیل می‌دهند.

پناهی با اعلام اینکه در پایان هر فصل از این جشنواره تلویزیونی از یک مستندساز پیشکسوت تجلیل می‌شود، افزود: این ویژه‌برنامه در قالب مستند کوتاهی از سال‌ها تلاش، فرهاد ورهرام به عنوان مستندساز پیشکسوت ، فیلمبردار، محقق، کارگردان، عکاس، تهیه‌کننده و نویسنده اهل بروجرد قدردانی خواهد شد.

نخستین جشنواره تلویزیونی مستند از ۲۳ فروردین در شبکه مستند آغاز شد و برگزیدگانش را مردم و کارشناسان انتخاب کردند.

داوری بخش مردمی این جشنواره از طریق سایت FESTMOSTANAD.IR، کانال اینستاگرامFESTMOSTANADBOT@ و سامانه پیامکی جشنواره به شماره ۳۰۰۰۰۸۱ انجام شد و بینندگان تا ۴۸ ساعت پس از پخش اثر مهلت‌ داشتند، به مستند مورد نظرشان رأی بدهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه