English

آغاز اجرای پروژه موسیقایی «چند شب» از تیرماه

اولین برنامه از پروژه موسیقایی «چند شب» اواخر تیرماه امسال با حضور تعدادی از نوازندگان موسیقی ایرانی در تالار رودکی تهران برگزار می‌شود.

آغاز اجرای پروژه موسیقایی «چند شب» از تیرماه

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی - هنری «نغمه حصار»، افشین معصومی - مدیر برگزاری پروژه موسیقایی «چند شب» - در این‌باره گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده قرار بر این است که از اواخر تیرماه امسال پروژه موسیقایی «چند شب» با حضور هنرمندان و نوازندگان مطرح موسیقی آغاز شود.

او اظهار کرد: طی برگزاری این پروژه که در هر دوره به یکی از سازهای موسیقی ایرانی اختصاص دارد، تعدادی از هنرمندان منتخب موسیقی با رویکرد تک‌نوازی بدون همراهی ساز دیگر به اجرای برنامه می‌پردازند. در این برنامه سعی کردیم به سهم خود یادآور هنر تک‌نوازی به‌عنوان یکی از ارکان موسیقی، بویژه موسیقی ایرانی باشیم.

وی ادامه داد: اولین برنامه از مجموعه برنامه‌های «چند شب» اواخر تیرماه با عنوان «چند شب تار» در مدت چهار شب با حضور نوازندگان مطرح تار در تالار رودکی میزبان علاقه‌مندان به موسیقی خواهد بود. در این ویژه‌برنامه نوازندگان تار که اسامی آن‌ها اوایل هفته آینده منتشر خواهد شد، فارغ از هرگونه سلیقه موسیقایی به اجرای شیوه‌های مختلف تارنوازی در مکتب‌های تهران، اصفهان، تبریز و معاصر می‌پردازند.

معصومی با اشاره به این‌که ویژه‌برنامه «چند شب» در ماه‌های آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد، گفت: طبق پیش‌بینی‌های انجام‌شده برگزاری مجموعه برنامه‌های «چند شب» فقط محدود به برنامه «چند شب تار» نخواهد بود و ما در نظر داریم تا در دوره‌های بعد، نسبت به برگزاری برنامه‌های مختلف در حوزه سازهای ایرانی، موسیقی کلاسیک و موسیقی نواحی میزبان علاقه‌مندان به موسیقی باشیم.

مدیر موسسه «نغمه حصار» افزود: اکنون در مرحله صدور مجوزهای لازم هستیم و در روزهای آینده نسبت به معرفی نوازندگان، اعلام تاریخ دقیق برگزاری برنامه و نحوه تهیه بلیت اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه