English

هادی انباردار در گفت و گو با موج

امیدوارم اوایل پاییز «ماه گرفتگی» را اکران کنیم/ شرایط کشور در دوره انتخابات اکران را عقب انداخت

تهیه کننده فیلم مرتبط با وقایع انتخابات 88 می گوید برای اکران این فیلم در اوایل پاییز برنامه ریزی کرده اند.

امیدوارم اوایل پاییز «ماه گرفتگی» را اکران کنیم/ شرایط کشور در دوره انتخابات اکران را عقب انداخت

هادی انباردار تهیه کننده فیلم سینمایی «ماه گرفتگی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج درباره آخرین وضعیت اکران این فیلم گفت:مدت هاست که فیلم آماده نمایش شده و ما هم برای اکران قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری برنامه ریزی کرده بودیم اما دوستان در ارشاد به ما گفتند با توجه به شرایط کشور بهتر است فیلم بعد از انتخابات اکران شود.ما هم این مساله را قبول کردیم و هنوز منتظر پروانه نمایش هستیم.

وی در مورد بهترین زمان برای اکران «ماه گرفتگی» گفت:با توجه به موضوع فیلم بهتر است وقتی آن را اکران کنیم که فضاهای دانشجویی هم آماده پذیرش آن باشند به همین خاطر در صورت گرفتن پروانه نمایش برای اکران «ماه گرفتگی» در اوایل نیمه دوم سال برنامه ریزی خواهیم کرد.

انباردار در مورد تفاوت های نسخه اکران با نسخه جشنواره گفت:پس از نمایش فیلم در جشنواره آن را روتوش کردیم و در این مرحله حدود پنج دقیقه از فیلم کم شد اما این مساله باعث حذف هیچ بخشی از «ماه گرفتگی» نشد و تنها ریتم فیلم را کمی سریعتر کرد.

«ماه گرفتگی» به کارگردانی مسعود اطیابی مضمونی درباره انتخابات ۸۸ دارد و داستان آن در ۳۰ خرداد ۸۸ می گذرد که یک راهپیمایی موسوم به سکوت در تهران انجام شد.

کامبیز دیرباز، فریبا کوثری، سارا خوئینی‌ها، الناز حبیبی،‌ قاسم زارع، شهرام عبدلی، ارسلان قاسمی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی