English

پیام رئیس بنیاد شهید در سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) و انتخاب مقام معظم رهبری

نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت حضرت امام (رحمة الله علیه) و انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به رهبری پیامی صادر کرد.

پیام رئیس بنیاد شهید در سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) و انتخاب مقام معظم رهبری

به گزارش خبرگزاری موج، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد علی شهیدی به شرح زیر است:

باسمه تعالی

نیمه خرداد ماه سالروز آغاز نهضت امام خمینی(ره) و همچنین عروج ملکوتی رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) است. عالم فرزانه‌ای که حماسه ماندگارش در پروراندن و بارورشدن انقلاب اسلامی همواره در اذهان ملت ایران و جهان باقی خواهد ماند و به فرموده مقام معظم رهبری «امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است» و تا تاریخ زنده است راه و اندیشه او زنده خواهد ماند. آن رهبر فقیدی که ملت به اقتدای اندیشه ژرف و تدابیر ارزشمندش و ارزشهای دین مبین اسلام و فرهنگ ایثار و شهادت توانست بر نظام شاهنشاهی پیروز شود و دست دشمنان و مستکبران را از تاریخ این مرز و بوم برای همیشه ایام کوتاه نماید. سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را به ملت مسلمان ایران و تمامی آزادگان جهان تسلیت عرض می‌نمایم.  

همچنین به یمن انتخاب شایسته حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب به رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقتدار و استقلال کشور و ارزش‌ها و آرمان‌های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی به صورت بالنده ادامه یافت و امید آنکه به لطف پروردگار تا ظهور دولت کریمه حضرت مهدی(عج) استمرار داشته باشد.

در روز 14 خرداد ملت شریف ایران و به ویژه خانواده های شهدا و ایثارگران به عنوان «ولی نعمتان» نظام با تجدید بیعت با امام خمینی(ره) و شهدا، بار دگر آرمان و ارزش‌های اسلام و انقلاب را پاس می‌دارند. 

سید محمد علی شهیدی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه