English

صنایع دستی به مصلی رسید

هنرمندان ۵ رشته مختلف صنایع دستی با هماهنگی و مشارکت دفتر صادرات معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حضور پیدا کردند.

صنایع دستی به مصلی رسید

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور، پویا محمودیان مدیرکل صادرات این معاونت، گفت: با هماهنگی و تلاش‌های صورت گرفته از سوی معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور امسال موفق شدیم امکان حضور هنرمندان رشته‌های مختلف صنایع دستی را از دوشنبه ۸ خراد ماه به مدت ۲۰ شب در نمایشگاه قرآن در تهران فراهم کنیم.

او با بیان اینکه مراسم افتتاحیه این نمایشگاه روز دوشنبه ۸ خرداد ماه در محل مصلی تهران با حضور مسئولان وشرکت کنندگان در نمایشگاه برگزار شد، افزود: در این دوره از نمایشگاه بینالمللی قرآن، ۵ هنرمند صنایع دستی کشورمان در رشته‌های تابلو چرم با مضامین مذهبی، تراش سنگ‌های قیمتی، جلد کتاب‌های قرآن، میناکاری و قلمکار و زیورآلات سنتی از ساعت ۶ تا ۱۲ شب در ۵ غرفه با فضای ۹ متر به مدت ۲۰ شب حضور خواهند داشت.

وی افزود: در کنار غرفه‌های صنایع دستی در نمایشگاه قرآن تعدادی از آثار اساتید برجسته کشور در قالب تابلوهای معرق و منبت با موضوعات مذهبی به عنوان گروه «ایران سرا» به نمایش گذاشته شده است.

مدیرکل صادرات معاونت صنایع دستی اضافه کرد: هنرمندان شرکت کننده محصولات صنایع دستی مرتبط با موضوعات قرآنی خود را در این نمایشگاه به نمایش عمومی گذاشته‌اند.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از ۸ خرداد ماه به مدت ۲۰ شب در محل مصلی امام خمینی (ره)، سالن شبستان برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه