English

در نمایشگاه کتاب انجام می‌شود

«بررسی جایگاه نشر استانی» و «نکوداشت خادمان نشر»

نشست‌ «جایگاه نشر استانی در نشر ملی و کسب و کار نشر در مقیاس استانی» و «نکوداشت خادمان نشر شهرهای ایران» در نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود.

«بررسی جایگاه نشر استانی» و «نکوداشت خادمان نشر»

به گزارش خبرگزاری موج، این نشست‌ از سوی کمیته فعالیت‌های فرهنگی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با همکاری مؤسسه‌ فرهنگی و هنری معیار سخن و انتشارات به‌نشر در ساعت ۵ بعدازظهر روز یکشنبه، ۱۷ اردیبهشت، در سرای اهل قلم نمایشگاه برگزار می‌شود.

در  این برنامه استان‌های گیلان و خراسان رضوی و شهرهای رشت، مشهد، تبریز و قم، با توجه به توانمندی‌هایشان در تقویت نشر ملی، مورد توجه قرار می‌گیرند.

بخش نخست برنامه به مشکلات و بیان دستاوردهای نشر استانی (گیلان و خراسان رضوی) اختصاص دارد و حمید بلوری (رئیس تعاونی ناشران گیلان)، بهنام رمضانی‌نژاد (مدیر مسئول مؤسسه معیار سخن از رشت)، ، مهدی نصیرزاده (رئیس تعاونی ناشران خراسان رضوی)، جواد رسولی (مدیر دفتر تهران انتشارات به‌نشرِ مشهد) و فتح‌الله فروغی (عضو هیئت مدیره اتحادیه‌ ناشران و کتابفروشان تهران) دیدگاه‌های خود را در خصوص نشر استانی بیان خواهند کرد.

تجلیل از خادمان نشر شهرهای رشت، مشهد، تبریز، و قم بخش دوم این برنامه است. زنده‌یاد غلامرضا طاعتی (بنیادگذار کتابفروشی و انتشارات طاعتی) و محمدتقی پوراحمد جکتاجی (مدیر مسئول انتشارات گیلکان و نشریۀ گیله‌وا) از رشت، زنده‌یاد دکتر عباس سعیدی رضوانی (بنیادگذار مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی) و رضا رجب‌زاده (بنیادگذار انتشارات و کتابفروشی امام و پردیس کتاب) از مشهد، زنده‌یاد مجید اروانی (بنیادگذار کتابفروشی و انتشارات شمس) و سعید جلالی (مدیر مسوول انتشارات ستوده) از تبریز، زنده‌یاد سیدعبدالحمید مولانا (بنیادگذار انتشارات دارالفکر) و علی وافی (مدیر مسوول انتشارات شفق) از قم، خادمان نشری هستند که با حضور بزرگان و دست‌اندرکاران نشر از آنان تجلیل می‌شود.

سی‌امین نمایشگاه کتاب تهران از ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت در شهر آفتاب برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه