English

سید جمال ساداتیان در گفت و گو با موج

«مگا پارس»پاییز افتتاح می شود/بیش از هزار صندلی بیشتر برای سینما در تهران+عکس و فیلم

سید جمال ساداتیان پردیس سینمای«مگاپارس»را با هشت سالن سینمایی پاییز افتتاح می کند

«مگا پارس»پاییز افتتاح می شود/بیش از هزار صندلی بیشتر برای سینما در تهران+عکس و فیلم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، کمبود سینما همیشه نقطه ضعف بزرگ صنعت سینمای ایران بوده است.از زمان حضور محمدرضا جعفری جلوه در معاونت سینمایی نهضت سالن سازی و بازسازی سالن های قدیمی توسط معاونت سینمایی کلید خورد اما چند سال است که بخش خصوصی هم وارد گود سالن سازان شده و پردیس های متعددی مانند پردیس کوروش را ساخته است.

نوروز امسال شاهد افتتاح پردیس های سینمایی «ارگ» تجریش به مالکیت مرتضی شایسته بودیم و منوچهر محمدی دیگر تهیه کننده سینما نیز قرار است پردیس سینمایی«مگامال»رادر بهار سال جاری در غرب تهران افتتاح کند.اما در کنار این دو تهیه کننده سید جمال ساداتیان تهیه کننده با سابقه سینما که فیلم هایی چون «چهارشنبه سوری»، «به رنگ ارغوان» و «دایره زنگی» را در کارنامه خود دارد، در سال جاری پردیس سینمایی خود را با نام «مگاپارس» افتتاح خواهد کرد.

mega mal

سید جمال ساداتیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج با اعلام این خبر افزود:پردیس سینمایی «مگاپارس»در حال طی کردن مراحل ساخت خود طبق برنامه است و پاییز امسال این پردیس افتتاح خواهد شد.

وی افزود:با افتتاح این پردیس که در خیابان شریعتی ابتدای خیابان معلم واقع شده ،هشت سالن سینمایی به سینماهای  پایتخت اضافه خواهد شد که مجموعا  هزار و هشتصد صندلی به ظرفیت اکران سینماهای تهران اضافه خواهد کرد.

ساداتیان در پاسخ به سوالی درباره برنامه های خود جهت تولید فیلم گفت:فعلا هیچ برنامه ای برای تولید فیلم ندارم چون بدون سالن نمایش کافی که بتواند تمام فیلم ها را به شکل مناسب اکران کند، ساخت فیلم فایده ای ندارد.

افتتاح این سینما تاثیر مستقیمی بر منطقه شرق تهران که  سالن های نمایشی کمی دارد می گذارد و بی شک بر رونق اکران در سینمای ایران خواهد افزود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه