English

واکنش علم‌الهدی به یک مصوبه / «قسم حضرت عباس را قبول کنم یا...»

در پی مصوبه اخیر شورای صنفی نمایش درباره عدم اکران فیلمهای سرگروه و آزاد در گروه هنر و تجربه، امیر حسین علم الهدی مدیر گروه هنر تجربه یادداشتی را منتشر کرد.

واکنش علم‌الهدی به یک مصوبه / «قسم حضرت عباس را قبول کنم یا...»

به گزارش خبرگزاری موج در متن یادداشت مدیر گروه «هنر و تجربه» خطاب به شورای صنفی نمایش خانه سینما آمده است:

«عرض ادب دارم خدمت دست‌اندرکاران آن شورا

متعجبم وقتی نوبت به دولت و تصمیم‌گیری در رابطه با سیاست‌ها و روش‌های سینمای ایران می‌رسد باید اتاق شیشه‌ای باشد؛ اما نوبت به خود شما که می‌رسد پشت در اتاق‌های بسته تصمیم می‌گیرید. قسم حضرت عباس را قبول کنیم یا دم خروس را ...

مصوبه اخیر آن شورا در خصوص عدم نمایش فیلم‌های سرگروه و آزاد در گروه هنروتجربه مراحل قانونی را طی نکرده است. گروه هنروتجربه به تبع منتظر تشکیل شورای عالی نمایش و در نهایت نظر ریاست محترم سازمان سینمایی خواهد ماند.

قطعا استحضار دارید شورای محترم صنفی نمایش مجری سیاست‌ها است و نه تصویب‌کننده آن‌ها. پس بگذارید سینما بر مدار قانون بچرخد تا سنگ روی سنگ بند شود؛ نه این که در این سینمای هزار مشکل، مشکل‌ها را بیشتر کنیم؛ بلکه قرارمان  این باشد که مشکلات کمتر شود. همان‌گونه که سینمای هنروتجربه با همکاری شما و ما توانست تجربه موفقی را بعد از چند دهه در اختیار سینمای ایران قرار دهد. پس لطفا تجربه موفقی را خراب نکنید؛ خرابه‌ها را آباد نمایید.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه