English

طی مراسمی در مجتمع ارگ تجریش؛

افتتاح مجموعه فرهنگی سینمایی «ارگ» تجریش با یادی از علی معلم

طی مراسمی مجموعه فرهنگی سینمایی « ارگ» تجریش با یادی از زنده یاد علی معلم و نمایش فیلم‌های منتخب نوروزی گشایش یافت.

افتتاح مجموعه فرهنگی سینمایی «ارگ» تجریش با یادی از علی معلم

به گزارش خبرگزاری موج،  این مراسم با حضور مرتضی شایسته مدیر هدایت فیلم،جمال ساداتیان و محمود نادری مدیر این مجموعه و جمعی ازاصحاب رسانه ، سینماگران و همچنین علاقمندان فرهنگ و هنر با یاد وخاطره زنده یاد علی معلم در محل این سینما برگزار شد.

این مراسم که با تلاوت قرآن کریم توسط مرتضی یراقبافان آغاز شد و با پخش کلیپ یادبود علی معلم و معرفی بخش های مختلف پردیس سینمایی ارگ و پخش کلیپی در این مورد ادامه یافت.

سید جمال ساداتیان: علی معلم به همه ابعاد سینما آشنایی داشت

در ادامه سید جمال ساداتیان درباره جایگاه و اهمیت علی معلم در سینمای ایران گفت: در چهار سال گذشته یک بلاتکلیفی در سینما حاکم شد و بحث این بود که سینما استراتژی ندارد و بی برنامه کارش را پیش می برد. با جمعی  از دوستانی که این دغدغه را داشتند با هم جمع شدیم و شورای راهبردی را تشکیل دادیم که ماهی یک بار تشکیل می شد و بحث می کردند و بیانیه منتشر می کردند و آقای علی معلم در آن شورا حضور فعالی داشتند که نشان می داد چقدر سینما را خوب می شناسند و روی استراتژی تبحر دارند. هر مثالی که می خواستیم بزنیم می دیدم مکمل اش را آقای معلم آماده دارد  و معلوم بود ایشان در همه ابعاد آشنایی دارند. ایشان همه کارها را در سینما تست کرده بود و می شناخت. بعد از درگذشت شان به منزل شان رفتم و وقتی در منزل شان بودم و بی تابی همسرشون را دیدم و صحبت های خانواده اش را شنیدم فهمیدم او علاوه برا زندگی حرفه ای در زندگی خانوادگی اش هم متبحر بوده  و در گذشت ایشان فقدان بزرگی برای ماست. 

مرتضی شایسته: صد سالن به مدیریت هدایت فیلم به سینماهای کشور اضافه می شود

در ادامه مرتضی شایسته مدیر هدایت فیلم در صحبت هایش با تسلیت درگذشت علی معلم و ابراز خوشحالی از آغاز به کار پردیس سینمایی ارگ گفت: علاوه بر این سه سالن که افتتاح شده ما برای یازده سالن دیگر هم برنامه ریزی کرده ایم و امیدواریم با گرفتن مجوزهای لازم آن یازده سالن هم اضافه بشود تا در مجموع ارگ تجریش دارای چهارده سالن سینما بشود. بخاطر ساخت این چهارده سالن از اقای نادری و مهندسان ممنونم. همچنین علاوه بر این چهارده سالن، ما مجموعه البرزمال را با چهارده سال، مجموعه رضوان با چهارده سالن، مجموعه معین مال با پنج سالن و و مجموعه های در مشهد و یزد با ده سالن و همچنین مجموعه سعدی شیراز را با چهارده سالن داریم و در مجموع به زودی صد سالن به مدیریت هدایت فیلم به سینماهای کشور اضافه می شود.

محمد نادری: سینماهای پردیس ارگ گسترش پیدا می کند

محمد نادری مدیر پردیس سینمایی ارگ هم با تشکر از کسانی که در ساخت این مجموعه کمک و همکاری کردند گفت: از خرداد سال 95 ساخت سالن های سینما ارگ را آغاز کردیم و تک سالن اینجا با سقف کوتاه را تخریب کردیم و بعد از گرفتن مجوزها سالن را به دو سالن تبدیل کردیم و در نهایت این مجموعه با سه سالن با ظرفیت سیصد نفر تکمیل شده همچنین برای 8 سالن بالا و یک سالن چهارصد نفره هم مجوز گرفتیم. از دوستان مجتمع ارگ که همکاری کردند که این بخش فرهنگی را ایجاد کنیم تشکر می کنم و برنامه داریم که با مدیریت و راهبری هدایت فیلم پردیس های مختلفی در سطح کشور بسازیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه