English

پخش آخرین «پرستاران» امشب/سریال افخمی ادامه دارد

آخرین قسمت از سریال «پرستاران» امشب (۲۴ اسفند ماه) به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

پخش آخرین «پرستاران» امشب/سریال افخمی ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شبکه یک، آخرین قسمت فصل نخست مجموعه تلویزیونی «پرستاران» سه‌شنبه (۲۴ اسفندماه) از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

پرونده این فصل از سریال «پرستاران» که پخش آن از 25 بهمن آغاز شد و امشب (۲۴ اسفند ماه) با پخش قسمت 26 به پایان می‌رسد، بسته خواهد شد.

به گفته داود هاشمی، تهیه‌کننده سریال «پرستاران»، نقطه اوج و تعلیق مجموعه، امشب با سکانس خانم پاک نهاد (عاطفه رضوی) در اورژانس اتفاق می‌افتد.

او با بیان اینکه روند تولید این سریال تاکنون 72 درصد پیشرفت داشته و برای فصل دوم 9 قسمت آماده پخش شده است، افزود: به دلیل سر و صدای ناشی از چهارشنبه پایان سال و تاثیری که بر روند ضبط صدا ایجاد می‌کرد، امروز کار را تعطیل کرده‌ایم، ولی از فردا، 25 اسفند تصویربرداری مجدداً آغاز می‌شود.

این تهیه‌کننده یادآور شد: ما دو روز 30 اسفند و اول فروردین را نیز آف اعلام کرده‌ایم، ولی از روز دوم فروردین برای اینکه پروژه از برنامه عقب نماند، کار را در لوکیشن اورژانس ادامه می‌دهیم.

مجموعه تلویزیونی «پرستاران» به تهیه‌کنندگی داود هاشمی و کارگردانی مشترک علیرضا افخمی، محمودرضا تخشید و شهرام شاه‌حسینی، محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تولید شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه