English

ایرانمنش پلک را بازنویسی کرد

ترجیح می دهم در بخش خصوصی به دنبال سرمایه گذار فیلم بگردم

رضا ایرانمنش در تلاش برای تامین بودجه اولین ساخته سینمایی خود است تا «پلک» را به زودی کلید بزند.

ترجیح می دهم در بخش خصوصی به دنبال سرمایه گذار فیلم بگردم

رضا ایرانمنش بازیگر با سابقه سینمای ایران که امسال قصد دارد اولین ساخته سینمایی خود «پلک» را جلوی دوربین ببرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج درباره آخرین وضعیت این پروژه گفت:متاسفانه همچنان پی گیر سرمایه گذار فیلم هستیم و با چند نفر از دوستان در بخش خصوصی صحبت کردیم تا بتوانیم با یکی از آنها برای کار به توافق برسیم.

وی در پاسخ به سوالی در مورد تامین بودجه فیلم با کمک مراکز دولتی و ارگان هایی که از تولید فیلم حمایت می کنند، گفت:در این ارگان ها بدون رابطه و لابی نمی توان به جایی رسید و من ترجیح می دهم در بخش خصوصی به دنبال سرمایه گذار فیلم بگردم.

بازیگر فیلم «دکل» در مورد بهترین زمان برای ساخت این فیلم گفت:دوست داشتم این کار را در پاییز بسازم که متاسفانه به دلیل نبود سرمایه فرصت از دست رفت. به همین دلیل فیلمنامه را به شکلی بازنویسی کردم که بتوان آن را در هر فصلی ساخت و به محض آماده شدن سرمایه کار را کلید می زنیم.

ایرانمنش درباره داستان و فضای فیلم گفت: فیلم داستان اجتماعی را در برمی‌گیرد و فضای رئال - سورئال دارد. برای نگارش و بازنویسی آن از نظرات دوستان اهل فن بهره بردم تا بتوانم در اولین اثر فضای قصه را به درستی طراحی و روایت کنم.

بازیگر فیلم سینمایی «آخرین شناسایی» در ادامه گفت: فیلم به معضلات اجتماعی روزمره اشاره دارد و اتفاقات ساده ای برای شخصیت های داستان رخ می دهد که اگر با تامل و تعمق درباره آن تصمیم گیری می کردند اتفاق بهتری در زندگی خود رقم می زدند. فیلم تنها به ارایه و بزرگ نمایی معضل اجتماعی نمی پردازد بلکه تلاش می کنیم تا مخاطب به نتیجه مطلوب که رسیدن به راهکار مناسب است دست یابد و مسیر داستان به گونه ای باشد تا مخاطب را به سمت رفع مشکل با تفکر و تعمق هدایت کند. تلاش کردم تا فیلم تلنگری برای تماشاگر باشد تا در تصمیم گیری های کوچک هم توجه کند.

ایرانمنش درباره کاراکترهای فیلم گفت: داستان دارای کاراکترهای زیاد است و ریتم قصه تند است و به دلیل تعدد بازیگران تلاش می کنم تا از بازیگر برای سکانس های کوتاه استفاده کنم و تلاشم براین است که از بازیگرانی که سال ها از فضای سینما و تصویر دور مانده اند با توجه به کاراکتر و شخصیت استفاده کنم . اکثر شخصیت های فیلم زن هستند و در این فیلم نقش یکی از مردان را برعهده خواهم گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه