English

جایزه جشنواره مکزیکی برای «نقطه کور»

فیلم «نقطه کور» به کارگردانی مهدی گلستانه موفق به کسب جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره «لاس کروسس» مکزیک شد.

جایزه جشنواره مکزیکی برای «نقطه کور»

به گزارش خبرگزاری موج بنا بر اعلام پخش‌کننده بین‌المللی فیلم سینمایی «نقطه کور»، این فیلم به کارگردانی و تهیه کنندگی مهدی گلستانه شب گذشته (21 اسفند ماه) در آیین اختتامیه این جشنواره ، جایزه بهترین کارگردانی در بخش مسابقه فیلم‌های بلندسینمایی را از میان ١٢ فیلم دریافت کرد.

پخش بین‌المللی فیلم «نقطه کور» بر عهده الهه نوبخت است که در مراسم اختتامیه حضور داشت و پیامی را به نمایندگی از مهدی گلستانه خواند: "فیلم‌هایی که در مورد روابط انسانی ساخته شده‌اند بدون مرز و جغرافیا همواره بازتاب داشته است. در مورد فیلم «نقطه کور» تمام تلاشم را کرده‌ام که به موضوعی بین‌المللی که ممکن است در هر نقطه‌ای از دنیا اتفاق بیفتد بپردازم. خوشحالم که در این فستیوال به این نکته توجه شده است".

این فیلم سومین فیلم بلند مهدی گلستانه است که پیش از این نیز در بخش مسابقه ی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر پذیرفته شده بود.

محمدرضا فروتن، هانیه توسلی، شقایق فراهانی، محسن کیایی، مریم بوبانی، خاطره اسدی، نیکی مظفری، علیرضا زمانی نسب، سیداحمد محمدی، سارا ربیعی، سجاد شهرابی، یلدا نوریان، مهدی پارسا در «نقطه کور» ‌به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم به قلم احسان بیگلری با همکاری پریسا هاشم پور آمده است: «خسرو که 23 روز را بر پهنه دریا و به دور از خانواده گذرانده؛ با دنیایی از ابهامات فکری که تمام مدت مثل خوره، ذهنش را اشغال کرده، وارد خانه‌اش در تهران می‌شود. پس از ورود خسرو به خانه، تمامی ذهنیت‌هایش عینیت می‌یابند. او قادر به مقابله با مسائل پیش آمده نیست، اما... .»

جشنواره بین‌المللی فیلم «لاس کروسس» از تاریخ ٨ الی ١٢ مارس ٢٠١٧ ( ١٨ تا ٢٢ اسفند ٩٥ ) در شهر لاس کروسس مکزیک برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی