English

مهلت فراخوان پردیس تئاتر تهران تمدید شد

پردیس تئاتر تهران به دلیل تکرار تقاضا، فراخوان اجرای عمومی آثار نمایشی و یا فعالیت تخصصی و عملی در سال ۹۶ را تا نیمه اسفند امسال تمدید کرد.

مهلت فراخوان پردیس تئاتر تهران تمدید شد

به گزارش خبرگزاری موج، به دلیل تکرار تقاضا و استقبال هنرمندان تئاتر، فراخوان اجرای عمومی آثار نمایشی و یا فعالیت تخصصی و عملی سال آینده این مجموعه تا نیمه اسفندماه ۹۵ تمدید شد.

علاقمندان می‌توانند پس از مطالعه فراخوان با حضور در این مجموعه واقع در اتوبان امام علی (شمال به جنوب)، خروجی شهید محلاتی (به سمت شرق)، خیابان شهید شاه‌آبادی جنوبی، بعد از میدان مالک اشتر، خیابان شهید بقایی، پردیس تئاتر تهران، شماره تلفن ۳۳۰۳۴۱۷۲  نسبت به تکمیل فرم تقاضا و ارائۀ یک نسخه از نمایشنامه و یا لوح فشرده(cd) فیلمِ اثر اقدام نمایند.

پردیس تئاتر تهران هم اکنون با ۵ نمایش پذیرای علاقمند به هنر تئاتر است.

 نمایش «روزگار یک سگ» (ویژه کودکان و نوجوانان) به کارگردانی «مهدی قلعه» در ساعت ۱۷:۳۰ و در سالن محمود استاد محمد روی صحنه می‌رود. نمایش «تاج عروس، خاله و خروس» (ویژه کودکان و نوجوانان) به کارگردانی «احمد سلیمانی» در ساعت ۱۷:۳۰ و در سالن داوود رشیدی اجرا خواهد شد.

نمایش «هدیه مرموز» به کارگردانی «یاسر خاسب» در ساعت ۱۸:۳۰ و در سالن علی نصیریان روی صحنه می‌رود. نمایش «ریحانه» به کارگردانی «سیروس همتی» در ساعت ۱۸ و در سالن محمدعلی کشاورز اجرا خواهد شد. نمایش «من....» به کارگردانی «فرهاد تجویدی» در ساعت ۱۹:۳۰ و در سالن اصلی مجموعه روی صحنه می‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه