سرخط خبرها
  • رئیس بانک مرکزی: در روزهای آتی بخشی از فشار تورم کالاها کاسته خواهد شد
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین تیرماه شارژ شد
  • عراقچی: از زمین فوتبال تا میز مذاکره هدف دفاع از عزت و افتخار مردمان عزیزمان است
  • تیم ملی فوتبال یران بالاتر از عربستان در آسیا قرار گرفت
  • برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه‌ ممنوع شد
  • وزیر خارجه بریتانیا خواستار کناره‌گیری استارمر از قدرت شد
  • مهدی مهدوی‌کیا و جرج وه‌آ در ورزشگاه دیدار ایران و بلژیک
  • تایوان؛ غول هوش مصنوعی جهان
  • از میناب تا جام جهانی؛ حضور کودکان میناب روی سکوهای جام جهانی
  • اهدای پرچم گنبد حرم مطهر حسینی، برای تکریم و بدرقه پیکر رهبر شهید
  • وزیر اقتصاد: مبلغ کالابرگ دهک‌های پایین حتما متناسب با تورم افزایش می‌یابد
  • حمایت هوادار مکزیکی از تیم ملی ایران در ورزشگاه سوفای لس آنجلس

رئیس دانشگاه پیام نور فارس:

بهره‌گیری از ظرفیت بانوان، زمینه‌ساز تعالی دانشگاه است

رئیس دانشگاه پیام‌نور فارس با تأکید بر نقش بانوان در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجرایی، گفت: بهره‌گیری از ظرفیت بانوان در مسئولیت‌های مدیریتی و تصمیم‌سازی، زمینه‌ساز توسعه و تعالی دانشگاه است.

دانشگاه پیام نور فارس
به گزارش خبرگزاری موج از فارس

، احمد رستگار، رئیس دانشگاه پیام نور استان، در نشست هم‌اندیشی، تبیین، بررسی و حل مسائل بانوان دانشگاه پیام‌نور فارس بر نقش مؤثر بانوان در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجرایی دانشگاه تأکید کرد و گفت: حضور بانوان در مسئولیت‌های مدیریتی و اجرایی، نشان‌دهنده ظرفیت بالای آنان و زمینه‌ساز توسعه و تعالی دانشگاه است.

وی با اشاره به حضور بانوان در مسئولیت‌های مدیریتی دانشگاه افزود: خوشبختانه امروز تعدادی از رؤسای مراکز و واحدهای دانشگاه از بانوان توانمند و شایسته هستند که با تعهد و تخصص، مسئولیت‌های مدیریتی را بر عهده دارند.

رئیس دانشگاه پیام نور فارس همکاری و همراهی مدیران بانو در سطح استان، مراکز و واحدهای دانشگاهی را ارزشمند توصیف کرد و گفت: مشارکت فعال بانوان در عرصه‌های مدیریتی و تصمیم‌سازی، سرمایه‌ای مهم برای توسعه و تعالی دانشگاه به شمار می‌رود.

ذوالقدری مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری فارس نیز با اشاره به اهمیت توانمندسازی بانوان و نقش دانشگاه‌ها در توسعه سرمایه انسانی اظهار داشت: ایجاد بستر مناسب برای مشارکت، گفت‌وگو و بهره‌گیری از توانمندی‌های بانوان، از مهم‌ترین عوامل ارتقای جایگاه زنان در جامعه و محیط‌های علمی است.

وی با اشاره به اهمیت گفت‌وگو و هم‌اندیشی در شناسایی مسائل و دغدغه‌های بانوان افزود: برگزاری چنین نشست‌هایی می‌تواند زمینه مناسبی برای شنیدن مطالبات، تبادل تجربیات و ارائه راهکارهای کاربردی در حوزه زنان و خانواده فراهم کند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری فارس با تأکید بر ضرورت ایجاد تعادل میان مسئولیت‌های خانوادگی و اجتماعی بانوان تصریح کرد: حمایت از بانوان شاغل و دانشجو، تقویت مهارت‌های فردی و اجتماعی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و مدیریتی زنان، از مهم‌ترین رویکردهای حوزه زنان و خانواده در استان است.

در ادامه، جمشیدی معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان فارس با تأکید بر اهمیت همدلی و تعامل میان بانوان دانشگاه گفت: بانوان در کنار ایفای نقش‌های خانوادگی، در عرصه‌های علمی، مدیریتی و اجرایی نیز حضوری مؤثر و ارزشمند دارند و حمایت از این ظرفیت‌ها می‌تواند به ارتقای کیفیت خدمات و توسعه دانشگاه کمک کند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه