English

دور دوم انتخابات مجلس در استان فارس آغاز شد

فرآیند اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه فارس، همزمان با سراسر کشور از ۸ صبح امروز ۲۱ اردیبهشت ماه آغاز شد.

دور دوم انتخابات مجلس در استان فارس آغاز شد
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، اسماعیل قزل‌سفلی، رئیس ستاد انتخابات فارس گفت: ۸۲۰ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه شیراز، زرقان و حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد آماده ثبت آراء رأی‌‌دهندگان است.

قزل‌سفلی افزود: در این دو حوزه، ۴ کاندیدا برای کسب دو کرسی رقابت می‌کنند. ۴۹۷ شعبه اخذ رأی در حوزه شیراز و زرقان و ۳۲۳ شعبه در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد مستقر شده‌اند.

وی بیان کرد: از این شعبات، ۶۲۹ شعبه ثابت شهری و روستایی و ۱۹۱ شعبه سیار است.

قزل‌سفلی اعلام کرد: در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد ۳۰۷ هزار نفر و در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان، یک میلیون و ۳۹۰ هزار واجد شرایط رأی دادن هستند.

رئیس ستاد انتخابات فارس درباره واجدان شرایط رأی‌دادن هم گفت: تنها کسانی می‌توانند در این مرحله رأی بدهد که در مرحله اول یا در همین دو حوزه انتخابیه رأی داده باشند یا به‌طور کلی در انتخابات شرکت نکرده باشند.

وی اضافه کرد: در این دور از انتخابات، در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان، فرآیند رأی‌گیری به شکل تمام الکترونیک انجام می‌شود و عوامل اجرایی حاضر پای صندوق‌های رأی راهنمایی‌های لازم در این زمینه را به مراجعان ارائه خواهند داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه