English

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خبر داد؛

راه‌اندازی تشکل‌های معلم‌ محور با عضویت ۱۱۵۰۰ معلم در فارس

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در راستای بهره مندی از خرد جمعی اقدام به راه اندازی تشکل های معلمی در استان فارس کردیم و در گام نخست بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ معلم عضو این تشکیلات شدند.

راه‌اندازی تشکل‌های معلم‌ محور با عضویت ۱۱۵۰۰ معلم در فارس
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، فرشید قاسمی در نشست تشکیلاتی تشکل های معلم محور استان با حضور هیات رئیسه و سرگروه های چهار تشکل معلمان قوی ۱۴۱۴، کنگره استانی معلمان انقلاب اسلامی، معلمان جوان ایران و معلمان راهیان تحول در تالار سعدی باشگاه فرهنگیان شیراز گفت: امیدوارم در مسیر تعلیم و تربیت با انسجام و همدلی بتوانیم فارس را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

وی افزود: بینش، دانش، کرامت و مهارت هایی که معلمان عضو تشکل های معلم محور استان از آن برخوردار هستند می تواند الگوی سایر معلمان کشور شود.

قاسمی گفت: در قله بودن اتفاقی نیست بلکه این ویژگی و تلاش ها فراوان هست که باعث شده تا رهبر معظم انقلاب اصطلاح در قله بودن را به استان فارس نسبت دهد.

وی ادامه داد: با توکل بر خداوند و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام و با تلاش و همدلی می توانیم فارس را ارتقا دهیم لذا مطمئنا به مقصود خواهیم رسید.

وی اضافه کرد: شایسته بودن و تاثیر گذار بودن دو ویژگی است که باید در معلمان تقویت شود و آن را در فرآیند تعلیم و تربیت به ودیعه بگذارند.

قاسمی گفت: در راستای بهره مندی از خرد جمعی اقدام به راه اندازی تشکل های معلمی در استان فارس کردیم و در گام نخست توانستیم چهار تشکل؛  چهار تشکل معلمان قوی ۱۴۱۴، کنگره استانی معلمان انقلاب اسلامی، معلمان جوان ایران و معلمان راهیان تحول را با عضویت بیش ۱۱ هزار و ۵۰۰ معلم تشکیل دهیم البته این آمار به بیش از ۲۰ هزار نفر افزایش خواهد یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس از ترسیم نقشه راه سه ساله آموزش و پرورش فارس خبر داد و گفت: در این تشکل ها سعی کردیم با عضویت معلمان جوان، از ایده ها و ابتکارات آنها در ترسیم برنامه سه ساله ترسیم شده بهره مند شویم لذا اگر از خرد جمعی در برنامه ها استفاده کنیم قطعا کارهای بزرگی انجام می شود.

قاسمی گفت: شروع کردن، استمرار داشتن همراه،  بهبود مداوم، نظم و انضباط و برنامه داشتن،  چهار شاخصه ای است که در مسیر ترسیم شده تعلیم و تربیت به ما کمک می کند تا این راه را با موفقیت طی کنیم. 

وی افزود: وجود موثر معلمان جوان در سطح استان، باعث می شود تا آموزش و پرورش فارس حرف ها برای گفتن داشته باشد لذا نتیجه کارها بسته به تلاش این معلمان دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه