English

فرمانده انتظامی استان فارس:

قوانین، جرایم و تخلفات رانندگی بررسی و بازنگری شوند

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: از قانونگذاران درخواست داریم، نسبت به اصلاح قوانین، جرایم و تخلفات رانندگی بررسی و بازنگری لازم را داشته باشند.

قوانین، جرایم و تخلفات رانندگی بررسی و بازنگری شوند
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، سردار رهام بخش حبیبی، امروز پنجم فروردین ماه، در قرارگاه نوروزری پلیس ضمن آرزوی سالی پر خیر و برکت همراه با آسایش و آرامش برای همه مردم، بیان داشت: مجموعه انتظامی استان با برنامه ریزی در تعطیلات نوروزی تلاش می کند که آسیب کمتری به شهروندان وارد شود و مردم با آسایش و آرامش بیشتری تعطیلات را سپری کنند.

وی با اشاره به اینکه طرح ترافیکی، انتظامی پلیس از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری ادامه دارد، گفت: همه کارکنان پلیس در سراسر استان در این ایام در طول شبانه روز آماده ارائه خدمات به مردم و شهروندان عزیز هستند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: با عنایت خداوند و همکاری کلیه دستگاه های خدمات رسان از ابتدای تعطیلات نوروزی تا کنون تلاش شده است که آمار استان در حوزه سرقت، تصادفات و فوتی‌ها روند کاهشی داشته باشد.

وی با بیان اینکه از دست دادن حتی یک نفر از هموطنانمان در حوادث رانندگی برایمان سخت است، اظهار داشت: بنده از همه مردم درخواست دارم که با عجله نکردن و دقت کردن به هشدارهای پلیس خوشحالیشان را افزایش دهند و با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی زمینه بروز تصادفات را کاهش و از بین ببرند. 

سردارحبیبی با اشاره به اینکه قوانین و جرایم رانندگی بازدارنده نیست و پلیس با برهم زنندگان امنیت جاده ها و شهر ها به شدت برخورد می کند، گفت: از قانونگذاران درخواست داریم، نسبت به اصلاح قوانین، جرایم و تخلفات رانندگی بررسی و بازنگری لازم را داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه