English

جمعه ۴ اسفندماه، همزمان با سراسر کشور؛

آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری ۱۴۰۳ در استان فارس برگزار می شود

نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان گفت: آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری ۱۴۰۳، همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۴ اسفندماه، در فارس برگزار خواهد شد.

آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری ۱۴۰۳ در استان فارس برگزار می شود
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، مسلم باقری، معاون آموزشی دانشگاه شیراز و نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان فارس، امروز ۳۰ بهمن ماه در جمع خبرنگاران، در خصوص برگزاری آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری ۱۴۰۳ در استان فارس توضیح داد: این آزمون همزمان با کل کشور، در ۱۱ شهرستان استان فارس، با رعایت کامل مقررات آموزشی برگزار می‌شود.

به‌ گفته‌ی معاون آموزشی دانشگاه شیراز، از میان تعداد کل شرکت‌کنندگان آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ در کشور که تعداد ایشان ۴۷۶۰۹۶ نفر است؛ ۲۵۶۶۶ داوطلب مربوط به استان فارس است که از این تعداد، ۱۲۰۴۸ نفر مرد و ۱۳۶۱۸ نفر از بانوان هستند.

وی ادامه داد: از میان تعداد کل شرکت‌ کنندگان آزمون دکتری ۱۴۰۳ در کشور هم که تعداد ایشان ۱۵۱۶۴۳ نفر است؛ ۷۴۳۸ داوطلب مربوط به استان فارس است که ۴۰۳۰ نفر از ایشان داوطلب مرد و ۳۴۰۸ نفر داوطلب از بانوان هستند.

باقری در خصوص زمان برگزاری آزمون‌ها نیز گفت: آزمون ورودی به مقاطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، همزمان با کل کشور در صبح و عصر روز جمعه ۴ اسفندماه در ۱۳۲ رشته برگزار می‌شود. شروع فرایند برگزاری آزمون در نوبت صبح، ساعت ۸ و در بعدازظهر، ساعت ۱۴۰۳۰ خواهد بود. آزمون دکتری تخصصی نیز، بعدازظهر جمعه (۴ اسفند)، در ۱۱۳ کد رشته از ساعت ۱۴:۳۰ برگزار می‌شود. 

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان فارس گفت: آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری، در ۱۱ شهرستان استان (شیراز، اقلید، جهرم، داراب، فسا، کازرون، فیروزآباد،‌ لار، لامرد و مرودشت، ممسنی)‌ در حوزه‌های متعددی وابسته به دانشگاه‌های دولتی، آزاد، پیام نور، فنی حرفه‌ای و مرکز آموزش عالی برگزار خواهد شد.

نماینده‌ی سازمان سنجش در فارس یادآور شد: داوطلبان از روز دوشنبه می‌توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند و در صورت مشاهده هرگونه ایراد و مغایرت می‌توانند در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، به باجه‌ی رفع نقص که آدرس آن‌ها در اطلاعیه سازمان سنجش آمده است، مراجعه کنند. لازم به ذکر است، باجه‌ی رفع نقص برای داوطلبان حوزه‌های شهرستان شیراز، در مجتمع فرهنگی و رفاهی دانشگاه شیراز (واقع در خیابان ساحلی) واقع شده است.

وی تأکید کرد: برای شرکت در جلسه‌ی آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه‌ی آن الزامی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه