English

معاون استانداری فارس:

مرحله جدید طرح کالا برگ الکترونیکی در استان فارس اجرا می شود

مدیرکل دفترهماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از اجرای مرحله جدید طرح کالا برگ الکترونیکی در استان خبر داد.

مرحله جدید طرح کالا برگ الکترونیکی در استان فارس اجرا می شود
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، مرتضی شریفی در جلسه ویدیو کنفرانس با شهرستان های استان که در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، افزود: در اجرای مرحله جدید طرح کالا برگ الکترونیکی، با مشارکت و همکاری اتحادیه و صنف توزیع کنندگان مواد پروتینی ازجمله تخم مرغ، مرغ و گوشت قرمز و شرکت های پشتیبان پایانه های فروشگاهی، فعال سازی پایانه فروش این صنف انجام می شود و غیر از فروشگاه های زنجیره ای و خرد قبلی، توزیع کنندگان این اقلام نیز به طرح کالابرگ متصل می شوند و تعداد فروشگاه های طرح بیشتر می شود. 

وی افزود: در استان از ۱۲ شرکت پشتیبان پایانه فروش تعداد شش شرکت در این طرح مشارکت نموده اند و انتظار داریم این شرکت ها در سراسر استان پایانه فروش متقاضیان متصل به طرح کالابرگ را فعال نمایند.
 
مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از اتاق اصناف و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان خواست مشارکت اصناف مرتبط را در طرح بالا ببرند و کار نظارتی بیشتری داشته باشند.
 
شریفی همچنین از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به عنوان دبیر طرح ستاد کالابرگ الکترونیکی خواست میزان پشتیبانی از این طرح را بالا ببرد و برخی از مشکلات طرح رفع سوتغذیه کودکان زیر پنج سال خانوارهای دهک های اول تا هفتم و طرح حمایت از مادران باردار و شیرده دارای کودک زیر دو سال خانوارهای دهک اول را با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی  برطرف نمایند.

وی افزود: از آن جایی که طرح کالابرگ الکترونیکی از طرح های حمایتی دولت مردمی سیزدهم است و هدف اصلی آن امنیت غذایی دهک های پایین جامعه می باشد از اعضای ستاد استانی و شهرستانی از جمله فرمانداران خواست نظارت بیشتری بر این طرح داشته باشند و به مناطق کمتر برخوردار سرکشی کنند و مشکلات را با همکاری ستاد شهرستان برطرف نمایند.
 
مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس افزود: به زودی گام بزرگ و مرحله جدیدی از طرح کالابرگ در دهه مبارک فجر به نام طرح فجرانه از ۱۷ بهمن آغاز می شود و تا ۱۷ اردیبهشت سال آینده ادامه دارد که جزییات این طرح به زودی اطلاع رسانی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه