English

در پایگاه هوایی شهید دوران شیراز؛

یک فروند هواپیمای آموزشی Pc۶ بازآماد شد

با تلاش متخصصان و کارکنان فنی پایگاه هوایی شهید دوران شیراز یک فروند هواپیمای آموزشی Pc۶ در پایگاه هوایی شهید دوران بازآماد شد.

یک فروند هواپیمای آموزشی Pc۶ بازآماد شد
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، امیر سرتیپ دوم خلبان افشین سوریایی فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز در این خصوص گفت: با تلاش شبانه‌ روزی متخصصان و کارکنان فنی این پایگاه، با ۹۲۰۰ نفر ساعت کار، یک فروند هواپیمای Pc6 بازآماد و به ناوگان عملیاتی این پایگاه پیوست.

وی با بیان اینکه در پروسه بازآماد هواپیما‌ها شاهد اتفاق‌های خوبی هستیم که در این پایگاه رقم می‌خورد و کار‌های با کیفیتی صورت می‌پذیرد، افزود: هواپیما‌هایی که تحت نظارت و مدیریت نهاجا بازآماد و به چرخه عملیاتی وارد می‎شوند، از نظر کیفی شرایط خوبی دارند و این نشان‌دهنده همدلی و پشتکار عزیزان ما است.

وی با بیان اینکه متخصصان جوان و پیشکسوتان نیروی هوایی ارتش از نظر علمی نیز دارای تخصص بسیار بالایی هستند خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط تحریم‌ها و کمبود‌هایی موجود، خوشبختانه با همت عزیزان این یگان تمامی اقدامات لازم از ساخت، تامین قطعات و تجهیزات در همین پایگاه انجام می‌شود و امیدوار هستیم این روند رو به جلو و مثبت مستمر و ادامه‌دار باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه