English

استاندار فارس:

طرح جامع گردشگری سروستان آماده شود

استاندار فارس گفت: طرح جامع گردشگری شهرستان سروستان با همکاری معاونت امور زائرین و گردشگری استانداری و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ظرف یک ماه آتی تهیه و ارائه شود.

طرح جامع گردشگری سروستان آماده شود

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمد هادی ایمانیه، در ادامه دور دوم سفرهای شهرستانی خود، در جلسه شورای اداری شهرستان سروستان افزود: این طرح در ارتباط با استفاده بهینه از گردشگری دریاچه مهارلو، بحث کاخ ساسان و سایر مجموعه‌های تاریخی و گردشگری قابل استفاده در این شهرستان باشد.

 

سرمایه گذاری های جدید در شهرکهای صنعتی اطراف شیراز

استانداری فارس، در خصوص شهرک صنعتی سروستان ۲ نیز گفت: این شهرک علاوه بر شهرستان سروستان برای شیراز هم بسیار دارای اهمیت است چرا که ظرفیت شهرک صنعتی شیراز تکمیل است و چاره‌ای نداریم جز اینکه سرمایه گذاران جدید را به شهرهای اطراف سوق دهیم.

ایمانیه افزود: با توجه به موقعیت شهرک صنعتی سروستان ۲ و نزدیکی آن به مرکز استان، این شهرک می تواند مورد استفاده مشترک سروستان و شیراز قرار گیرد.

شهرک صنعتی سروستان ۲ هم اینک با ۷۵۰ هکتار مساحت یکی از بزرگترین شهرک‌های صنعتی استان فارس محسوب می‌شود.

 

تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در مهارلو

وی، ضمن تاکید بر لزوم تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز اطراف دریاچه مهارلو گفت: فرماندار از طرف بنده مکلف است که این مهم را تا حصول نتیجه با جدیت پیگیری کند.

استاندار فارس افزود: در انجام این کار نباید هیچ تبعیضی وجود داشته باشد و این کار باید با دقت و نهایت اجرای عدالت انجام شود و بدون استثنا قائل شدن تمام ساخت و سازهای غیرمجاز تخریب شوند.

 

استفاده بهینه از موقوفات

استاندار فارس، بر لزوم استفاده بهینه از موقوفات نیز تاکید کرد و گفت: بررسی شود که اگر امکان استفاده بهینه از موقوفات شهرستان سروستان وجود دارد گزارشی در این ارتباط تهیه شود تا مورد بررسی قرار دهیم.

ایمانیه افزود: در اغلب شهرستان های فارس موقوفاتی است که می توان استفاده بهینه تری از آنها کرد که این کار در سروستان و هم پیگیری خواهد شد.

 

اداراتی که مشکل کمبود نیرو دارند، نیرو مامور به خدمت نکنند

استاندار فارس گفت: هر اداره و دستگاهی که خودش با مشکل کمبود نیرو مواجه است نیروهایی که به مرکز استان مامور کرده را بازگرداند و فعلا هیچ نیروی دیگری را مامور به خدمت نکند.

ایمانیه افزود: وقتی شهرستان ها خودشان کمبود نیرو دارند نباید نیروی خود را به شیراز مامور کنند.

وی ادامه داد: بنابراین اداراتی که به نیروی کار خود نیاز دارند فعلا و تا تامین نیرو، کارکنان خود را بازگردانند.

استاندار فارس گفت: چنانچه روستایی در شهرستان سروستان همچنان درگیر بحران و تنش آبی است، حل این مشکل را از طریق قرارگاه امام مجتبی (ع) دنبال خواهیم کرد.

ایمانیه همچنین خواستار بررسی علت کندی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان سروستان شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه