English

معاون سیاسی وزیر کشور:

استقبال جوانان برای ثبت نام داوطلبی انتخابات مجلس قابل توجه است

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: آنچه که در جریان نام نویسی و ثبت نام این دوره قابل ملاحظه و حائز اهمیت است، حضور معنادار جوانان در بین داوطلبان ثبت نام شده و تحرک و نشاط انتخاباتی نسل جوان برای مشارکت در عرصه رقابت است.

استقبال جوانان برای ثبت نام داوطلبی انتخابات مجلس قابل توجه است

به گزارش خبرگزاری موج فارس به نقل از استانداری فارس، سید محمدتقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز ضمن تشریح اقدامات ستاد انتخابات در مرحله پیش ثبت نام و ثبت نام نهایی از داوطلبان انتخاب مجلس شورای اسلامی افزود: تمامی اقدامات معطوف بر تحقق چهار مولفه‌ی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب یعنی سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت در انتخابات است و برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات از تمام ظرفیت ها بهره خواهیم برد. 

وی اظهار کرد: در بحث تامین امنیت و سلامت انتخابات نیز با توجه به اهمیت و حساسیت این موضوع، تلاش های خوبی برای مراقبت و امانت داری از رای مردم صورت گرفته است و با جدیت دنبال می شود. 

معاون سیاسی وزیر کشور، با اشاره به ثبت نام نمایندگان همه جریان‌های سیاسی برای رقابت در انتخابات آتی ادامه داد: آنچه که در جریان نام نویسی و ثبت نام این دوره قابل ملاحظه و حائز اهمیت است، حضور معنادار جوانان در بین داوطلبان ثبت نام شده و تحرک و نشاط انتخاباتی نسل جوان برای مشارکت در عرصه رقابت است. 

شاهچراغی، بر ضرورت اطلاع رسانی دقیق به مردم در خصوص فرآیندهای مختلف انتخابات تا زمان برگزاری آن گفت: آگاهی بخشی و مشارکت حداکثری در اطلاع رسانی ها باید مورد توجه قرار گیرد و این موضوع باید به صورت مستمر تا زمان برگزاری انتخابات با استفاده از ظرفیت های رسانه ای مختلف و نقش آفرینی نخبگان در تبیین مشارکت مردم در انتخابات برای تحقق مردم سالاری دینی دنبال شود. 

معاون سیاسی وزیر کشور، با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات اسفندماه امسال گفت: امروز شاهد هستیم که دشمن برای جبران شکست های خود با راهبرد کم اهمیت جلوه دادن نقش مردم در تعیین سرنوشت کشور به میدان آمده و با ترویج ناامیدی به دنبال حضور حداقلی مردم در پای صندوق های رای است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه