English

شهردار شیراز:

ساخت ایستگاه کلبه سعدی به‌ زودی آغاز می‌شود

شهردار کلانشهر شیراز با اشاره‌ به عملیات فاز دوم خط ۲ مترو از میدان امام حسین(ع) به سمت کلبه سعدی گفت: ساخت ایستگاه کلبه سعدی به‌زودی آغاز می‌شود.

ساخت ایستگاه کلبه سعدی به‌ زودی آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمدحسن اسدی در تجمع عزاداران و هیئات مذهبی شهرک سعدی با تسلیت ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از همه دست‌اندرکاران این مراسم قدردانی کرد.

او همچنین حضور علیرضا پاک‌فطرت نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، سیدابراهیم حسینی رئیس شورای اسلامی شهر و محمدرضا هاجری رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل‌بیت(ع) را در این جمع گرامی داشت.

شهردار شیراز به خدمات شهرداری این کلانشهر در شهرک سعدی نظیر احداث تونل، ۴۵ متری فشار قوی و راه‌های دسترسی ایجاد شده، ۳۰ متری حاج عزت‌ا... فهندژ سعدی، پایانه سعدی و ایجاد مسیر از محور اکبرآباد به خرامه و شهرک سعدی و پروژه‌های محرومیت‌زدایی در این منطقه و خروج این شهرک از بن‌بست اشاره کرد.

اسدی در ادامه سخنان خود به عملیات فاز دوم خط ۲ مترو از میدان امام حسین(ع) به سمت کلبه سعدی اشاره و بیان کرد: ساخت ایستگاه کلبه سعدی به‌زودی آغاز می‌شود.

او همچنین با اشاره به عملیات تعریض و مقاوم‌سازی پروژه مهم پل سلمان فارسی  در شعاع نزدیک شهرک سعدی که با فعالیت شبانه‌روزی، یک‌ماه زودتر از موعد به شهروندان تحویل شد، گفت: طول این پل با قدمت چندین دهه، ۲۱ متر بود و در این عملیات که‌ به‌منظور رفع گره ترافیکی و تسهیل در تردد انجام گرفت، طول آن علاوه بر مقاوم‌سازی به ۴۵ متر رسید.

این مقام ارشد مدیریت شهری کلانشهر شیراز به دیگر پروژه مهم در این شعاع اشاره و بیان کرد: پروژه لوله‌گذاری در گلوگاه ورودی محور دروازه قرآن به‌‌منظور دفع آب‌های سطحی از اهمیت بسزایی به‌منظور جلوگیری از تکرار حادثه در مواقع همانند بحران سیل ۱۳۹۸ ضروری بود و به‌طور شبانه‌روزی انجام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه