English

مدیر کل کمیته امداد فارس خبر داد:

حمایت ۹۰ هزار نفر از نیکوکاران فارس از فرزندان ایتام

بیش از ۹۰ هزار نفر از نیکوکاران استان فارس در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کردند.

حمایت ۹۰ هزار نفر از نیکوکاران فارس از فرزندان ایتام

به گزارش خبرگزاری موج فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس، محمد بذرافشان، مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در ۱۰ ماهه امسال ۳۸۳ میلیارد و ۸۴۳ میلیون و ۷۰۶ هزار و ۲۱۴ ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۹۰ هزار و ۲۶۸ حامی نیکوکار در استان از فرزندان معنوی خود حمایت می‌کنند، افزود: این حامیان نیک‌اندیش از ۲۳ هزار و ۷۷۹ فرزند طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می‌کنند که از این تعداد ۱۰ هزار و ۴۰۷ فرزند از ایتام و ۱۳ هزار و ۳۷۲ فرزند از محسنین هستند.

مدیر کل کمیته امداد فارس با تصریح اینکه طرح محسنین شامل آن دسته از خانوارهای نیازمند می‌شود که دارای سرپرست بیمار، معلول و ازکارافتاده هستند، گفت: در این طرح حامیان محسنین، ۱۴۳ میلیارد و ۹۰۲ میلیون و ۴۸۰ هزار و ۴۲۳ ریال و حامیان ایتام نیز میزان ۲۳۹ میلیارد و ۹۴۱ میلیون و ۲۲۵ هزار و ۷۹۱ ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

بذرافشان، میانگین سرانه دریافتی فرزندان ایتام و محسنین را در ۱۰ ماهه امسال یک میلیون و ۶۱۴ هزار و ۲۱۳ ریال اعلام کرد و افزود: درآمد کل طرح اکرام نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۳ درصد رشد داشته است.

مدیرکل کمیته امداد فارس در پایان یادآور شد: در دی‌ماه امسال با کمک ۲ نفر از حامیان، تعداد ۱۵۰ بخاری با اعتبار ۴۵۰ میلیون ریال تهیه و میان خانواده‌های فرزندان ایتام و محسنین توزیع شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه