English

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس:

حماسه نهم دی را همه جناح ها و جریانات سیاسی خلق کردند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: همه جناح ها و افکار و جریانات سیاسی حماسه نهم دی را خلق کردند.

حماسه نهم دی را همه جناح ها و جریانات سیاسی خلق کردند

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، حجت الاسلام محمد رضایی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در نشست خبری اعلام برنامه های نهم دی در استان فارس با بیان اینکه جناحها و گروه های سیاسی در کشور، اختلاف سلیقه دارند اما بر روی ارزش های دینی و ملی اختلاف ندارند تصرصح کرد: همه جناح ها و افکار و جریانات سیاسی حماسه نهم دی را خلق کردند.

به گفته وی، برخی پس از انتخابات سال 88 در راهیپیمایی های مسالمت آمیز به دنبال پاسخگویی در خصوص مطالبات خود بودند که نظام هم باید پاسخ می گفت اما برخی دیگر از موقعیت سوءاستفاده کردند فضا را ملتهب نمودند.

رضایی بیان کرد: مراسم نهم دی در سراسر فارس از ساعت 9 صبح آغاز می شود و مردم در راهپیمایی های کوتاه به سمت محل تجمع حضور خواهند یافت.

وی افزود: 140 برنامه فرهنگی، همایش های تبیین، میزگرد در دانشگاهها و سخنرانی در مساجد برنامه های رسمی است که به مناسبت نهم دی برگزار می شود و در کنار آن، اماکن مذهبی در روز هشتم و نهم موضوع تبیین حماسه نهم دی خواهند داشت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس بیان کرد: به مناسبت سالروز گرامیداشت حماسه نهم دی، در مجموع بیش از 5 هزار برنامه در سراسر استان فارس برگزار می شود و در شیراز نیز راهپیمایی نهم دی از ساعت 9 صبح از چهارراه پیروزی آغاز می شود و تا حرم شاهچراغ(ع) در اخر بلوار شهید دستغیب و ابتدای خیابان نهم دی محل استقرار جایگاه ادامه می یابد.

رضایی ادامه داد: سخنران مراسم راهپیمایی امسال حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خواهد بود.

وی اظهار کرد: غرفه های محصولات فرهنگی در مسیر راهپیمایی دایر خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه