English

در نمایشگاه رسانه‌های ایران صورت گرفت ؛

امضای تفاهم‌نامه میان شرکت مخابرات ایران و ایسنا

شرکت مخابرات ایران و خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در‌ راستای ارائه خدمات ارتباطی و مخابراتی و خدمات تبلیغاتی بین طرفین، به نمایندگی مدیران عامل دو مجموعه، تفاهم‌نامه‌ اجرای همکاری‌های متقابل به امضا رساندند.

امضای تفاهم‌نامه میان شرکت مخابرات ایران و ایسنا

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مخابرات، در این تفاهم نامه که در دومین روز نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های ایران به امضای مهندس مجید‌ سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات و محمد‌‌مهدی خیرجو، مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) رسید، چارچوب کلی همکاری‌های متقابل در راستای تأمین نیازهای ارتباطی و تبلیغاتی طرفین و جزئیات همکاری‌ها و مباحث اجرایی، به مدت سه سال مورد توافق قرار گرفته و به امضا رسید.

مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این مراسم : همیشه مسایل شرکت مخابرات ایران شفاف بوده و تلاش کرده آن را برای مردم هم بازگو کند که خوشبختانه این کار انجام شده است.

وی افزود: اخیرا تعامل و همکاری این شرکت بیشتر شده است و از دو ماه قبل تفاهم‌نامه همکاری را در این شرکت داشته‌ایم و امروز در نمایشگاه رسانه‌های ایران هم تفاهم‌نامه‌ای با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) امضا می‌شود تا همکاری و تعامل بیشتری داشته باشیم و از خدمات آن استفاده کنند. خوشبختانه این همکاری به بار نشسته و با امضای تفاهم‌نامه امروز، امیدواریم به همکاری‌های بیشتر هم منجر شود.

در این مراسم مهدی خیرجو ، مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) هم اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران خدمات گسترده‌ای دارد و مدیر عامل این شرکت هم از سابقه درخشانی برخوردارند. مفتخر هستم تفاهم‌نامه‌ای بین ایسنا و شرکت مخابرات ایران داشته‌ایم تا بتوانیم با کمک آن، به مردم و مخاطبان خود خدمت کنیم.

بر اساس این گزارش، تشکیل کارگروه مشترک کارشناسی با حضور نمایندگان طرفین و تدوین چارچوب همکاری با اسلوب ارائه محصولات و خدمات متنوع قابل ارائه مخابراتی به خبرگزاری ایسنا و انجام خدمات مشخص شده تبلیغاتی مجموعه مخابرات از سوی خبرگزاری دانشجویان ایران، از مفاد مهم این تفاهمنامه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه