English

بسته تخفیفی عید تا عید، ویژه سرگرمی در ایام نوروز

در فاصله تعطیلات عید نوروز تا تعطیلات عید سعید فطر، ایرانسل بسته تخفیفی برای تماشای محتواهای موجود در لنز، روبیکا و فیلیمو ارائه کرده است.

بسته تخفیفی عید تا عید، ویژه سرگرمی در ایام نوروز
به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با هدف تسهیل دسترسی به محتواهای سرگرم کننده در ایام نوروز و ایام رمضان، برای تمام کاربران دائمی و اعتباری خود، بسته اینترنت تخفیفی تا سقف ۱۰ گیگابایت در نظر گرفته است.
بسته‌های اینترنت ایرانسل که با تخفیف به مشترکان ارائه می‌شود، در فاصله ۲۹ اسفند تا ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، در قسمت پیشنهادهای ویژه سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من و همچنین با شماره گیری کد دستوری #۱۴۰۲*، در دسترس کاربران قرار دارد و تا سقف ۱۰ گیگابایت، برای مصرف در تلویزیون اینترنتی لنز، بخش فیلم و سریال در روبیکا و سرویس VOD فیلیمو، قابل خریداری و استفاده است.
این بسته اینترنت تخفیفی که بر اساس میزان مصرف کاربران در لنز، روبیکا و فیلیمو پیشنهاد می‌شود، تا ۳۰ روز پس از فعالسازی اعتبار دارد و کاربران ایرانسلی می‌توانند با استفاده از آن، تمام محتواهای موجود در لنز، محتواهای بخش فیلم و سریال روبیکا و محتواهای اشتراکی فیلیمو را با اینترنت تمام‌بها مشاهده کنند.
برای استفاده از این بسته، نیازی به خرید اشتراک پلتفرم‌ لنز و فیلیمو نیست و برای آن دسته از مشترکان ایرانسلی کاربرد دارد که برای تماشای محتواهای پلتفرم لنز و فیلیمو، اشتراکی تهیه نکرده‌اند و یا مایل به تماشای فیلم و سریال از روبیکا هستند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه