English

پوشش حداکثری ارتباطات ، آنتن دهی و تقویت زیر ساخت ها در زمان سال تحویل در مشهد مقدس

زیرساخت‌های لازم برای گسترش ارتباطات و پوشش حداکثری زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی تقویت شد. به این منظور ۸۷ سایت جدید موبایل همراه اول در شهر مقدس مشهد، تعداد ۹ سایت دائمی و سیار همراه اول در فضاهای حرم رضوی نصب و راه اندازی شد. و راه اندازی شد

پوشش حداکثری ارتباطات ، آنتن دهی و تقویت زیر ساخت ها در زمان سال تحویل در مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان رضوی، مهندس اروجی، مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی، با تأکید بر اهمیت تقویت شبکه ارتباطات در ایام نوروز افزود: ۵ سایت دائمی جدید در حرم مطهر در محدوده رواق دارالحجه، رواق دار الشفا، ایوان ساعت، نقاره خانه، مسجد گوهر شاد راه اندازی شد . و همچنین ۴ سایت سیار در بست نواب صفوی، بست شیخ بهایی، موزه مردم شناسی و باغ رضوان که موجب تامین پوشش کامل نسل ۴.۵G در اکثر نقاط حرم مطهر راه اندازی شده است.

مهندس اروجی با اشاره به تقویت پوشش ارتباطات همراه مشهد اظهار داشت:با فعالیت های صورت گرفت امکان برقراری تماس تصویری با کیفیت خوب بر بستر همراه اول در حرم مطهر و داخل رواقها هم فراهم شده است.

مهندس اروجی همچنین با اشاره به ارائه خدمات همراه اول در ورودی های مشهد و مکان های استقبال از زائر و نمایشگاه بهاره بیان کرد: در جهت رفاه حال زائران و مجاور ، طی هماهنگی صورت گرفته با شهرداری مشهد ، ایستگاه های ثابت و سیار خدمات در ورودی های شهر مقدس مشهد و اطراف حرم مطهر رضوی استقرار یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه