English

توسعه زیرساخت شبکه فیبر و توسعه خدمات الکترونیکی ایرانسل

مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های ایرانسل به مناسبت دهه فجر با حضور وزیر ارتباطات، تعدادی از نمایندگان مجلس و مدیریت ایرانسل برگزار شد.

توسعه زیرساخت شبکه فیبر و توسعه خدمات الکترونیکی ایرانسل

به گزارش خبرگزاری موج ،مدیر عامل شرکت ایرانسل درباره محدودیت در اینترنت و تأثیر آن بر اپراتورها و مسائل درآمدی آن اظهار کرد: بحثی که قبلا مطرح شده بود که کاهش  ترافیک بین الملل منجر به ورشکستگی اپراتور ها می شود باید گفت چنین چیزی وجود و صحت ندارد.  طبعتا وقتی ترافیک بین الملل کاهش پیدا می‌کند درآمد ناشی از آن بخش هم کاهش پیدا می کند اما خوشبختانه در این مدت افزایش ترافیک داخلی، مکالمه و افزایش پیامک داخلی داشتیم که بخش خوبی از درآمد از افت ترافیک را جبران کرد.

وی افزود: به طور متوسط مقدار کاهش درآمد اپراتورها از این موضوع زیر ۱۵ درصد بود و این خدشه جدی وارد نکرده است و با کمک وزارت ارتباطات و سازمان تظیم مقررات درحال پیگیری برنامه‌ای هستنیم که با مشارکت با  پلتفرم های داخلی و کسب و کارهای داخلی  هدف گذاری کنیم که انشاالله  کاهش ترافیک بین الملل را با افزایش ترافیک داخلی جبران کنیم.

همچنین در ادامه این مراسم، بیژن عباسی آرند - مدیرعامل ایرانسل - اظهار کرد: ما در ابتدا نسل دو که بیش از ۹۱ درصد جمعیت کشور را تحت پوشش دارد، در مرحله بعد نسل سه که حدود ۹۱ درصد جمعیت کشور و سپس  نسل چهار که بیش  از ۸۲ درصد جمعیت کل کشور را پوشش می‌دهد آغاز کردیم.

وی افزود: نسل پنجم هم نسل جدیدی است که طی سالهای اخیر اپراتورها در حال سرمایه گذاری در این زمینه هستند.

مدیرعامل ایرانسل در این مراسم توضیحاتی را درباره پروژه های این اپراتور مانند طرح توسعه زیرساخت شبکه فیبر و عملکرد توسعه خدمات الکترونیکی ارایه کرد.

گفتنی است در این مراسم پروژه‌های این اپراتور در شهرهای مختلف مانند لرستان، مشهد کرمانشاه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه