English

با حمایت آکادمی همراه اول انجام می شود؛

برگزاری مسابقات سراسری برنامه نویسی حلی نت

گردهمایی بزرگ برنامه نویسی دانش آموزان دوره های اول و دوم متوسطه در قالب «سیزدهمین دوره مسابقات سراسری برنامه نویسی حلی نت» با حمایت آکادمی همراه اول روز جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱، برگزار می شود.

برگزاری مسابقات سراسری برنامه نویسی حلی نت

به گزارش خبرگزاری موج، گردهمایی بزرگ برنامه نویسی دانش آموزان دوره های اول و دوم متوسطه در قالب «سیزدهمین دوره مسابقات سراسری برنامه نویسی حلی نت» با حمایت آکادمی همراه اول روز جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱، برگزار می شود.

این دوره از مسابقات حلی نت برخلاف دوره های گذشته، در یک مرحله‌ و به صورت حضوری برگزار می شود که شرکت کنندگان در یک مسابقه فشرده بین بهترین های برنامه‌نویسی و کامپیوتر کشور، به رقابت می پردازند.

با توجه به برگزاری این رویداد حوزه علوم و مهندسی کامپیوتر در یک روز، مسابقات جانبی و کارگاه های آن نیز در همین تاریخ برگزار می شود.

این مسابقه بیشتر به مهارت حل مسأله و برنامه نویسی می پردازد که موفقیت در آن، کمک شایانی به دانش‌آموزان برای موفقیت در المپیاد کامپیوتر می کند.

برگزاری این رویداد برای دو رده سنی «الف» و «ب» است که شامل دانش آموزان دوره اول متوسطه، دوم متوسطه و دانشجویان سال اول دانشگاه می شود.

جوایزی هم که برای نفرات اول تا سوم «رده الف» در نظر گرفته شده به ترتیب ۷۵، ۵۰ و ۳۵ میلیون ریال و برای نفرات اول تا سوم «رده ب» به ترتیب ۱۰۰، ۷۵ و ۵۰ میلیون ریال است.

همچنین مجموع جوایز در نظر گرفته شده برای مسابقات جانبی این رویداد به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال است که علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت نام که تا روز سه‌شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ ادامه دارد، می توانند به نشانی www.hellinet.ir مراجعه کنند.
 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر