English

همراه اول، اپراتور پیشگام در طراحی پویش‌های مرتبط با آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد

همراه اول در پویش جدید مسئولیت اجتماعی خود، متناسب با تعداد ختم سوره یس توسط مشترکان تلفن همراه، منابع مالی لازم برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمدرا تخصیص می‌دهد؛ این در حالیست که چندی پیش نیز کارکنان این اپراتور با اهدای بخشی از حقوق خود، تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد را آزاد کردند.

همراه اول، اپراتور پیشگام در طراحی پویش‌های مرتبط با آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، همراه اول در پویش جدید مسئولیت اجتماعی خود، متناسب با تعداد ختم سوره یس توسط مشترکان تلفن همراه، منابع مالی لازم برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمدرا تخصیص می‌دهد؛ این در حالیست که چندی پیش نیز کارکنان این اپراتور با اهدای بخشی از حقوق خود، تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد را آزاد کردند.

 پویش ختم سوره یس برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد از ابتدای ماه مبارک رمضان توسط همراه اول آغاز شده و زمینه‌ای برای تمامی مشترکان تلفن همراه برای مشارکت در این امر ثواب فراهم شده است.

فارغ از این پویش که به مناسبت ماه مبارک رمضان در دستور کار نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور قرار گرفته است، کارکنان این شرکت هم سالانه پویش مشابهی را به شیوه اهدای بخشی از حقوق خود دارند.  

در باب سوره «یس» هم باید گفت که این سوره به تعبیری «قلب قرآن» است که تمامی مشترکان تلفن همراه با شمراه‌گیری 9998 می‌توانند در آن مشارکت رایگان و ثواب داشته باشند. 

همچنین همراه اول برای تشویق مشترکان تلفن همراه به مشارکت هر چه بیشتر در این پویش، قرعه‌کشی کمک هزینه سفر به مشهد مقدس تدارک دیده شده که در پایان ماه مبارک رمضان از میان شرکت‌کنندگان در این حرکت مردمی، انجام خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه