English

بر پایه گیاهان دارویی؛

داروی بهبود بیماری قلبی و عروقی توسط محققان کشور تولید شد

یک شرکت دانش‌بنیان، محصولی را برای کمک به بهبود بیماران قلبی و عروقی ناشی از چربی خون و پیشگیری از سرطان‌ها تولید و تجاری‌سازی کرد.

داروی بهبود بیماری قلبی و عروقی توسط محققان کشور تولید شد

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از معاونت علمی و فناوری،پیام حاذق جعفری مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: دارویی که تولید کردیم شامل ماده مؤثر گیاهی عصاره هسته انگور با درصد بالا و موادی است که می‌تواند در درمان یا پیشگیری از بیماری‌های مختلفی به کار برود.

وی افزود: این دارو برای پیشگیری از بیماریهای قلبی و عروقی ، سکته‌های قلبی و مغزی، پیشگیری از انواع سرطان‌ها، اثربخشی خود را به اثبات رسانده و در حفاظت پوست در مقابل اشعه‌های مضر کارآمد است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین این داروی تولیدی در شرکت دانش بنیان ما، در کاهش فشارخون، پائین آوردن کلسترول و چربی خون مفید است و می‌توانداز نارسائی وریدی مزمن، جلوگیری از شکنندگی عروق، پیشگیری و بهبود زخم‌های گوارشی در کنار حفظ نشاط و شادابی پیشگیری کند.

حاذق جعفری با بیان اینکه طراحی شکل دارویی این محصول، پلت است و در زمینه داروهای گیاهی فرمولی منحصر به فرد دارد، گفت: از مزایای این فرم‌های دارویی می‌توان به ریزش‌پذیری مناسب‌تر این ذرات نسبت به حالت پودر و گرانوله اشاره کرد که نقش مهمی در یکنواختی محتوای ترکیب نهایی ایفا می‌کند.

به گفته مدیر شرکت، این دارو ویژگی‌های دیگری در طراحی دارد که ضمن کاهش خطر دوز دامپینگ، برای تولید فرم‌های آهسته رهش دارو مناسب است و امکان قرارگیری داروهای ناسازگار را در کنار یکدیگر با فرمولاسیونی واحد دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر