English

شروط نیجریه برای احیای توئیتر در این کشور

توئیتر برای احیای سرویس خود در نیجریه با دولت این کشور مشغول مذاکره است . رییس جمهور این کشور نیز لغو ممنوعیت توئیتر را منوط به وجود شرایط خاصی کرده است.

شروط نیجریه برای احیای توئیتر در این کشور

به گزارش خبرگزاری موج، محمد بوهاری رئیس جمهور نیجریه روز گذشته اعلام کرد در صورتی ممنوعیت توئیتر در این کشور را حذف می‌کند که پلتفرم اجتماعی شروط خاصی را اجرا کند.

دولت نیجریه در ماه ژوئن ۲۰۲۱ میلادی توئیتر را به مدتی نامعلوم تعلیق و این شبکه اجتماعی را متهم به فعالیت‌هایی کرد که ماهیت یکپارچه نیجریه را نادیده می‌گیرد.

این ممنوعیت چند روز پس از آن اتفاق افتاد که این پلتفرم یک توئیت بوهاری را به دلیل نقض قوانین حذف کرد.

با توجه به اظهارات رئیس جمهور نیجریه در یک سخنرانی تلویزیونی، توئیتر با دولت این کشور تماس گرفته تا ممنوعیت را برطرف کند. او اعلام کرد یک کمیته از سوی ریاست جمهوری برای بررسی چالش‌های کلیدی با توئیتر همکاری می‌کند. برخی از این چالش‌ها امنیت ملی و همبستگی، حضور فیزیکی و نمایندگی، مالیات بندی عادلانه، حل اختلافات و محتوای محلی هستند.

بوهاری در بخشی از سخنانش گفت: پس از همکاری‌های ادامه دار، این چالش‌ها بررسی شدند و من دستور دادم ممنوعیت در صورتی لغو شود که شرایط به شهروندان ما اجازه دهد از پلتفرم برای کسب و کار و فعالیت‌های مثبت استفاده کنند.

سخنگوی توئیتر در ایمیلی به ورج فاش کرد مذاکرات با دولت نیجریه محترمانه و ثمربخش بوده است. این شرکت همچنان به همکاری با دولت این کشور ادامه می‌دهد و نسبت به ایجاد مسیری برای احیای توئیتر برای تمام شهروندان نیجریه متعهد است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه