English

قابلیت بکش بالا در استوری‌های اینستاگرم بزودی حذف می‌شود

اینستاگرام اعلام کرد در تاریخ ۳۰ آگوست قابلیت مشاهده لینک‌ با کشیدن استوری به سمت بالا حذف می‌شود و کاربران به جای این قابلیت، باید از استیکر لینک در استوری استفاده کنند. 

قابلیت بکش بالا در استوری‌های اینستاگرم بزودی حذف می‌شود

به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری موج، اینستاگرام به کاربران خود اعلام کرد که از 30 اگوست قابلیت بکش بالا در استوری ها حذف می‌شود.

 از این تاریخ به بعد کاربران به جای بکش بالا، باید از استیکر لینک در استوری استفاده کنند که تفاوت هایی نسبت به لینک های قرار داده شده به صورت بکش بالا دارد.

حذف بکش بالا از استوری

 علاوه بر تغییرات ظاهری که در این حالت دامنه سایت نشان داده می‌شود و کاربر امکان تغییر اندازه و مکان آنها را دارد کاربران میتوانند به استوری هایی که استیکر لینک دارن ریپلای بزنند، امکانی که تا به حال برای استوری هایی که لینک بکش بالا داشتند، ممکن نبود. 

با این تغییر، اینستاگرام رسما مکانیسم بکش بالا که وارد دایره واژگان مردم هم شده بود را حذف می کند و دیگر چنین عبارتی معنای خاصی نخواهد داشت. 

اینستاگرام اعلام کرده این قابلیت از 30 اگوست در ابتدا برای کاربرانی که بالای 10 هزار فالوور دارند فعال خواهد شد اما این شرکت در حال ارزیابی این مورد هست که این قابلیت را در اختیار تمام کاربران قرار بدهد و تمام پیج‌ها امکان قرار دادن لینک در استوری‌های خود را داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه