English

امینی:

فرهنگ سازان مسیر سردار سلیمانی امثال سردار حجازی هستند/ خلاء وجودی سردار حجازی به این سادگی ها جبران شدنی نیست

فعال سیاسی اصولگرا گفت: مسیر سردار سلیمانی یک فرهنگ است فرهنگ سازان مسیر سلیمانی امثال سردار حجازی هستند که با همدیگر فرهنگی را ساختند.

فرهنگ سازان مسیر سردار سلیمانی امثال سردار حجازی هستند/ خلاء وجودی سردار حجازی به این سادگی ها جبران شدنی نیست

به گزارش خبرگزاری موج، محمود رضا امینی با اشاره به شهادت سردار سید محمد حجازی  اظهار داشت: از بزرگوارانی که در عرصه جنگ و جهاد مجاهدت های زیادی در ارتش و سپاه پاسداران انجام می دهند، بعضی از آنها خاص هستند که می توان آنها را الگو قرار داد از جمله این افراد می توان به سردار حجازی اشاره کرد.

وی ادامه داد: سردار حجازی در ایمان و معرفت الهی ویژه بود و بسیار ساده زیست بود. با اینکه در خانواده ای نسبتا توانمند رشد کرده بود اما هیچگاه به دنبال مطرح کردن خود و سوء استفاده از فرصت هایی که در اختیارش بود، نبود.

امینی افزود: قاعدتا مردم شریف ما از سوابقی که در اطلاعیه ها که از ایشان  منتشر شده است، مطلع شدند اما این نکته در ساختار نظامی مطرح است که یک نظامی که در سطوح بالا است از نظر سلسله مراتبی سطوح پایین تر را استقبال نمی کند ، سردار حجازی قائم مقام سپاه پاسداران بوده اما وقتی ضرورت و اهمیت کار را احساس می کند دیگر برای او وعده خدمتی معنا ندارد . 

فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه وجه مشترک سردار سلیمانی و سردار حجازی، اخلاص بی نظیر آنهاست، تصریح کرد : مسیر سردار سلیمانی یک فرهنگ است فرهنگ سازان مسیر سلیمانی امثال سردار حجازی هستند که با همدیگر فرهنگی را ساختند.

وی گفت: سردار حجازی بین همه نیروهای نظامی خوش نام بود چون هیچگونه حاشیه ای نداشت و در کمال سکوت و بی ادعایی مهم ترین و سنگین ترین وظایف را انجام میداد.

 فعال سیاسی اصولگرا اظهار کرد: سردار حجازی یک انسان والایی بود که به حق در مسیر شهادت قدم می گذاشت و شهادت شامل حالش شد. اگر چه این افراد همواره در مضان خطر و ترور قرار دارند اما دنبال این هستند که خداوند موت آنها را طوری قرار دهد که مورد رضایت خودش باشد.

امینی گفت: سردار حجازی همنشینی، همراهی و پیوند با شهدا را پیدا کرد لذا این شهادت بر او مبارک است. ما هم توفیق این را پیداکرده ایم که بگوییم رفیق مان شهید شده است.

وی اظهار کرد: خلاء وجودی سردار حجازی به این سادگی ها جبران شدنی نیست  چرا که اندیشه، تلاش  و مجاهدت های او بی نظیر بود.

فعال سیاسی اصولگرا در پایان خاطرنشان کرد: سردار حجازی آثارخودش را در حیات خودش داشت و قطعا این آثار در زمان فوت او همراه با خیرو برکت خواهد بود. امیدواریم ما هم بتوانیم توفیق این را داشته باشیم که همچون سردار سلیمانی و حجازی توفیق همنشینی با شهدا را داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    تا آخر ایستاده ایم

  • رضا جعفریان

    انقلابیون یک نسل در حال انقراضند و جایگزین هم نشده اند