English

آیا همه مثل رهبری ایستاده اند؟!

دکتر محمودرضا امینی

آیا همه مثل رهبری ایستاده اند؟!

وقتی مقام معظم رهبری همچون امام(ره) از جان خود مایه می‌گذارد و برای حفظ نظام انقلاب و ارزش‌های آن در مقابل هر کس و ناکس ایستادگی و مقاومت می‌کنند، انتظار می رود همه کسانی که در سلسله مراتب مسئولیتی قرار دادند و حتی آنهایی که در ساختار اداری نظام می‌ایستند خود را برای ارزش‌ها، اصل نظام و انقلاب اسلامی به همین میزان هزینه کنند.

قطعا ارزش‌های گروهی و جناحی به میزانی نیست افراد تا پای جان خود در آن ایستادگی کنند زیرا وقتی اصل، گروه و جناح باشد حتما و یقینا نظام مطرح نیست.

اما متاسفانه و صد افسوس که فرمایشات مقام معظم رهبری به تدریج و شاید شیب تند فقط شنیده می‌شود و تاسف بارتر اینکه مدعی به اطاعت اما خلاف آن عمل می‌شود.

همکاران من خودشان جمله زیر را قضاوت کنند رهبری در نقد برجام در همین سخنرانی اخیر خود فرمودند: «در برجام یک چیز ثابت شد و آن اینکه آمریکایی‌ها دارند دشمنی میکنند با ما، دارند دشمنی می کنند.» و بدین ترتیب نقد جانانه خود را بر برجام آمریکا انجام داد نقدی که می‌تواند رفع مشکل کند.

اما هنوز عده‌ای می‌خواهند افراد دلسوز نظام را مسوول بدعهدی‌های آمریکا بدانند و آن‌ها را متهم به سیاه نمایی درباره برجام بکنند که این خلاف منویان رهبری است و عملکرد آمریکا در برجام خود سندی است بر دشمنی با جمهوری اسلامی و نقض برجام.

وقت آن است که همکاران رسانهای منبدون تاملیکی از مهمترین حقوق حقه نظام جمهوری اسلامی را همواره مطالبه کند و آن مطالبه منویات مقام معظم رهبری و ولایت امر مسلمین است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر