English

قالیباف /سپاهی/ انقلابی یا؟؟

قالیباف /سپاهی/ انقلابی یا؟؟

محمودرضا امینی-خبرگزاری موج؛ آقای قالیباف، ضمن عرض تبریک انتخاب شما به ریاست مجلس شورای اسلامی، نکاتی چند به عرض می رسد، افتخار شما سپاهی بودن، رزمنده بودن و انقلابی بودن است، حتماً در کارهای گذشته شما اشکالاتی هم وجود داشته که نقد می شود اما هیچ هم رزم و دلسوزی، سپاهی بودن، انقلابی بودن، خانواده شهید بودن و مهمتر از همه مدیر جهادی بودن شما را نقد نمی‌کند، اینها ارزش هایی است که قالیباف را می تواند در صورت پاسداشت آن تا آخر عمر بدرقه کند.

انتظارات و توقعات:

قطعاً انتظار همرزمان شهید و زنده شما، همت و نگاه امیدوارانه برای نجات کشور از بی تدبیری ها، خمودی ها و عقب مانده شدن هاست، مردم پس از این همه بدقولی ها و  عقب افتادگی ها از انتخاب شما خوشحالند، چون باور دارند قالیباف مدیری مجاهد و انقلابی است. من و امثال من با شما در جبهه ها همراه و ناظرتان بوده ایم، باور داریم که اگر از یاری همرزمانتان در مشورت و تصمیم گیری بهره مند شوید و اگر این مسوولیت، غرور بر شما حاکم نکند و همواره خدا و پیامبر(ص) و ائمه(ع) و شهدا و صلحا و همرزمان انقلابیتان را ناظر خود بدانید قطعاً قدم ها و گام های بلندی خواهید برداشت.

تجربه گذشته:

فراموش نشود مردم مقاوم و زجر کشیده ایران اسلامی آزمون های فراوانی را در سپهر سیاسی کشور از مسوولین، تجربه کرده اند و البته مسوولین مختلفی را تجربه کرده اند که ابتدا و انتهایشان کاملاً متفاوت بوده است و به عنوان یک واقعیت خاستگاه آنها تصدی مسئولان دلسوز انقلابی مثل شهید صیاد شیرازی، شهید قاسم سلیمانی و سایرین است.

مبادا مثل فلانی به عنوان یک انقلابی و جهادی خستگی ناپذیر کسب عنوان کرده اید ولی رفتار سازشکارانه و لیبرال معابانه داشته باشید.

 مردم هوشیارند و این بار همرزمان شما و جوانان انقلابی دیگر اجازه نخواهند داد کسی به نام ارزش های آنان به عنوان اطاعت محض از ولی فقیه زمان امام خامنه ای روحی له الفدا بیاید و کاری متفاوت از مشی انقلاب انجام دهد، این بار حتی یک درجه انحراف را پذیرا نیستند.

حرکت در مسیر انقلاب:

آقای قالیباف شما نباید حتی یک درجه انحراف داشته باشید، شما باید امیدها را زنده کنید، شما باید ریل گذاری حاکمیت انقلابی، اقدامات انقلابی، مصوبات انقلابی را در مجلس مدیریت و هدایت کنید.

آنانیکه چراغ راهنما را به سمت انقلاب و ارزش های انقلاب زدند ولی از مسیر منحرف شدند زیان فراوانی به مردم وارد کردند که هم در دنیا و هم در آخرت پاسخگوی آن هستند، همه مردم امیدوارند که در آینده نه چندان دور با انتخابی دیگر گامی بلند انقلابی در انقلاب برداشته و آنچه که مورد نظر امام امت و امام زمان (عج) است در این کشور پایتخت جهان اسلام سکه به ‌نام صاحب الزمان (عج) زده شود و آن شود که امام(ره) و یاران امام و شهدا و رهبری  امت می‌خواست و می‌خواهد.

حمایت مشروط انقلابیون:

می دانید حاج قاسم، تهرانی مقدم، صیاد شیرازی، همت، باکری و کاظمی ها دل نگران شما هستند؟یادتان باشد همرزمان انقلابی شما یا آنانیکه خاک جبهه را متبرک  و خود را مدیون ارزش های انقلاب می دانند هم پشتیبان شما هستند و هم مراقب. سعی کنید همراهان مراقب خود را خوشحال نگه دارید و بترسید از زمانی که آنان از رفتار خدای ناکرده ناسازگار شما دلگیر شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    حرکت در مسیر پول.اینم وضعیت بازنشستگان تامین اجتماعی و اونم تو این شرایط سخت و تورم از وضعیت بسیار بد اقتصادی معلولین که هیچ راهی ندارند و گوش کسی هم بدهکار نیست.سازمان تامین اجتماعی را گاو شیر ده کردند برا ریخت و پاش کشوری و لشکری.و تامین اجتماعی شد کمیته ی امداد ثانی.الان وضعیت کمیته بهتر از تامین اجتماعیه .بهزیستی هم برا چندین هزار پرسنل شاغلش که همه غیر معلولند بودجه داره ولی برا اصل مطلب یعنی خود معلول هیچ.هیچ.پس خدمت بهزیستی به معلول چیه ؟چرا دربشا لجن نمیزنید