English

بر سر اقتدار نظامیمان معامله نمی کنیم

عمق استراتژیک منافع ملی ما در باورهای اصیل و دینی مان نهفته است. اگر سرزمین غصب شده فلسطین و قبله اول مسلمین جهان و اگر مردم ستمدیده یمن ، عراق ، افغانستان، سوریه و لبنان را به عنوان خط قرمز منافع ملی ایران شناخته ایم بدان جهت است که نمی توان مسلمان بود و حکومت اسلامی داشت و ندای یاللمسلمین ستمدیدگان را بی پاسخ گذاشت.

بر سر اقتدار نظامیمان معامله نمی کنیم

از این رو حمایت از مردم ستمدیده و مقاوم این کشورها به عنوان نوک پیکان راهبردهای اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران نیز محسوب می شود. امروز دیگر محل تعارف و چانه زنی بر سر دفاع از سرزمین فلسطین، سوریه، لبنان، یمن ، بحرین و عراق و افغانستان نیست و به صراحت می گوئیم که افزایش توان نظامی خود را علاوه بر موازنه منفی به حهت حمایت از آنان بکار خواهیم برد و نه تنها برد دور موشک های ما بلکه در صورت ضرورت انتقال تکنولوژی سلاح های کنترل و اطلاعاتی و ههارت تیم های عملیاتی و الکترونیکی و سلاح های برد موثر و نقطه زن را به دیگر منتقل خواهیم کرد.

همکاران رسانه ای من نیک می دانند که مقاومت نیروهای مردمی انصارالله یمن ماغ پر باد شاهزادگان عربستان را توان نظامی و موشکی خود به خاک مالیدند و می مالند همانطور که امریکا امروز عقب رانده از سوریه شده است و در فکر تجدید قوا و تجدید استراتژی است و آنطورکه دیروز در عراق و افغانستان بود امروز دیگر در سوریه نیست.

اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران برای حفظ خطوط قرمز منافع ملی ما است منافعی که اعتبار مسلیمن جهان را تضمین می کند. اقتداری که وحدت اسلامی را به رخ جهانیان و دشمنان می کشاند. 
این یک واقعیت ایران اسلامی است و کمتر از آن یعنی تحویل زمین و زمان و ذخایر و غنائم مسلمانان به کفار و نااهلان.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر