English

با تقویت یوتیلیتی، چراغ تولید فروزان خواهد شد

مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان،به همراه معاون بهره برداری شرکت و تنی چند از مسئولین شرکت ،سه شنبه دوم اسفندماه از بخش های مختلف مدیریت تولید توزیع برق کارخانه بازدید نمودند و طی جلسه ای در خصوص فعالیت صورت گرفته در این مدیریت و برنامه های پیش رو به بحث و گفتگو پرداختند.

با تقویت یوتیلیتی، چراغ تولید فروزان خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ذوب آهن اصفهان، مدیر عامل شرکت  گفت : تولید رمز بقای شرکت ها در صنعت محسوب می شود و ذوب آهن اصفهان نیز به عنوان اولین تولید کننده فولاد در ایران از این قاعده مستثنی نیست. در این راستا از اولین روز حضورم در کارخانه، بازدیدهای میدانی و ارتباط چهره به چهره با کارکنان خط تولید را محور اصلی برنامه ها قرار دادم.

وی افزود : مدیریت هزینه ها در شرکت نیز به منظور ارتقاء تولید و گسترش سبد محصولات ارزش افزا همواره مورد توجه قرار دارد زیرا از مسیر هم افزایی،چراغ تولید فروزان خواهد شد و خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان از ثمرات آن بهره مند می شوند.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان تصریح کرد : یوتیلیتی قلب تپنده شرکت و اساس تولید است وهمچنین خود تامین شدن صنایع را در مبحث انرژی به صورت جدی دنبال می کند.

خوشبختانه  ذوب آهن اصفهان با نگاه مهندسی به راه اندازی و توسعه نیروگاهها پرداخته  که یک اقدام قابل تحسین  به شمار می رود .

مهدی کوهی اظهار داشت : هر گونه سرمایه گذاری در بخش یوتیلیتی ها هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری بلند مدت محسوب می شود که نسل ها از ثمرات و برکات آن بهره مند خواهند شد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه