English

بومی سازی در ذوب آهن اصفهان از مصادیق مدیریت جهادی و دانش بنیان

مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه از سرپرستی امور شهدا،جانبازان و ایثارگران ، مدیریت های بازرسی، بهداشت و محیط زیست و راه آهن و ترابری شرکت بازدید نمود و از نزدیک در خصوص فعالیت ها ی صورت گرفته در این مدیریت ها به بحث و گفتگو پرداختند.

بومی سازی در ذوب آهن اصفهان از مصادیق مدیریت جهادی و دانش بنیان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، وی در بازدید از  سرپرستی امور شهدا،جانبازان و ایثارگران توجه ویژه  به خانواده شهدا،جانبازان و ایثارگران را وظیفه همه دلسوزان انقلاب اسلامی عنوان نمود و گفت : از ذوب آهن اصفهان با تقدیم ۲۹۰ شهید گلکون کفن، ۸۳آزاده، ۱۵۲۷جانباز و دوازده  هزار و ۵۲۳  ایثارگر، به عنوان شاخص ایثار صنعت کشور یاد می شود  و به برکت این روحیه ایثارگری و با همدلی و پشتکار کارکنان متعهد ، آینده ای روشن را  برای این مجتمع عظیم صنعتی رقم خواهیم زد .  

مهدی کوهی در بازدید از مدیریت بهداشت و محیط زیست کارخانه گفت : ارتقای سلامت کارکنان و جامعه پیرامون در چارچوب  مسئولیت های اجتماعی ، همواره از اولویت های اصلی شرکت محسوب می شود .

وی  در جلسه با مدیران و سرپرستان مدیریت راه آهن و ترابری و همچنین بازدید از دستاوردهای بومی سازی این مجموعه نظیر چرخ و محور لوکوموتیوهای آلمانی،قطعات توربوشارژ لوکوموتیوهای چینی و قطعات هیدرولیک لوکوموتیو روسی نیز گفت : این مدیریت با بهره گیری از نیروی انسانی توانمند و متعهد و  بر اساس استانداردهای راه آهن جمهوری اسلامی موفقیت های چشمگیری را در این حوزه به  ارمغان آورده است .

مهدی کوهی  خاطر نشان کرد : مقام معظم رهبری همواره به مقوله "ساخت داخل" تاکید ویژه ای دارند ذوب آهن اصفهان با تکیه بر دانش و تجربیات نیروی انسانی متخصص موفق شدند ۸۵ درصد از قطعات و تجهیزات مورد نیاز کارخانه را بومی سازی کنند که این رویکرد از مصادیق مدیریت جهادی و دانش بنیان محسوب می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه