English

مدیر عامل ذوب آهن اصفهان:

بر اساس اهداف پدافند غیرعامل شرکت های صنعتی نباید به کمبود مواد اولیه دچار شوند

مدیر عامل ذوب آهن اصفهان گفت : بر اساس اهداف پدافند غیرعامل شرکت های صنعتی نباید به کمبود مواد اولیه دچار شوند.

بر اساس اهداف پدافند غیرعامل شرکت های صنعتی نباید به کمبود مواد اولیه دچار شوند

به گزارش خبرگزاری موج، همایش پدافند غیر عامل با حضور سردار محمدحسن آل اسحاق، معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور ، مهندس عبدالحسین صفری، مدیرکل پدافند غیرعامل استان اصفهان ، مهندس منصور یزدی زاده مدیر عامل، معاونین، مدیران و کارکنان ذوب آهن اصفهان، 24 آذرماه در تالار آهن برگزار شد .

یزدی زاده در این همایش به برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل در حوزه سایبری در ذوب آهن اشاره کرد و گفت: هدف از پدافند غیرعامل مصون سازی  زیرساخت های کشوراز مخاطرات احتمالی است .

وی افزود : طرح جامع پدافند غیرعامل در ذوب آهن اصفهان در دست تدوین است و با این طرح در صدد هستیم این شرکت را از هر گونه آسیب احتمالی مصون سازی کنیم .

مدیر عامل ذوب آهن اصفهان گفت : بر اساس اهداف پدافند غیرعامل شرکت های صنعتی نباید به کمبود مواد اولیه دچار شوند و قطعا با تدوین و برنامه ریزی های پدافند غیر عامل،  خیلی از مشکلات کنونی صنعت حل خواهد شد .

سردار محمدحسن آل اسحاق نیز در این همایش گفت: مصونیت بخشی به زیرساخت های حساس و حیاتی کشور از اهداف اصلی پدافند غیر عامل است .

معاون هماهنگ کننده، سازمان پدافند غیرعامل کشور،  همراهی مردم را در تحقق اهداف پدافند غیر عامل ، ضروری دانست و افزود : تهدیدات دشمنان نسبت به گذشته در عرصه های مختلف افزایش یافته که حضور یکایک مردم در این عرصه موجبات مصون بخشی کشور را فراهم خواهد ساخت.

وی ، پدافند غیرعامل را تسهیل کننده و بسترساز مدیریت بحران عنوان کرد و اظهار داشت: برنامه ها و اهداف سازمان پدافند غیر عامل در جهت خنثی سازی نقشه های دشمنان است، در حالی که مدیریت بحران، کاهش آسیب های ناشی از بلاهای طبیعی و مباحث امدادی در این مورد را مدیریت می کند.

سردار آل اسحاق، برنامه های پدافند غیرعامل را در سه سطح تعریف کرد و گفت: پدافند غیرعامل در سه سطح ایمنی،  امنیتی و دفاعی موجبات مصونیت بخشی کشور را فراهم می آورد .

شایان ذکر است در پایان این همایش از نفرات برتر رزمایش شیمیایی پدافند غیرعامل که سال 97 در ذوب آهن اصفهان برگزار شد تجلیل به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه