English

پیش قدمی شهرداری منطقه ۶ در کاهش مصرف آب و گاز در تهران

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ گفت: اداره محیط زیست منطقه ۶ در راستای پروژه اصلاح الگوی مصرف منابع موفق به کاهش ۲۰ درصد سرانه مصرف آب و ۰٫۸۹ درصد سرانه مصرف گاز در سال ۹۴ نسبت به سال ۹۳ در ساختمان های تحت پوشش این پروژه شد.

پیش قدمی شهرداری منطقه ۶ در کاهش مصرف آب و گاز در تهران

به گزارش خبرگزاری موج، افشین خدامی در مورد طرح کاهش مصرف آب و گاز تهران، اظهار داشت: اهداف این پروژه که از سال ۸۸ شروع به کار کرده است شامل ارزیابی ساختمانها، شناسایی و معرفی سالانه ۸٫۲% از کل ساختمانهای منطقه جهت اجرای پروژه اصلاح الگوی مصرف منابع(آب، برق، گاز و کاغذ) مطابق با اهداف برنامه پنج ساله دوم شهرداری، تعیین اهداف و برنامه‌های قابل اجرا و اثربخش سالیانه برای ساختمانهای تحت پوشش و جدید، اولویت بندی ساختمانها در دستیابی به اهداف تعیین شده براساس شرایط ساختمان، هزینه، توجیهات فنی، اثربخشی و برگشت سرمایه است.

وی در ادامه اضافه کرد: نصب سیستم هوشمند گرمایشی و سرمایشی، معاینه فنی موتورخانه، بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمانها، رفع عدم انطباق های مرتبط با موتورخانه، اجرای کمپین چالش ۱۸ درجه، آموزش پرسنل و نیروهای خدماتی از اقدامات صورت گرفته در راستای کاهش و بهینه سازی مصرف منابع است.

خدامی تصریح کرد: به منظور تجهیز تعدادی از این ساختمانها به انرژی های تجدیدپذیر، امکان سنجی لازم صورت گرفته و تا پایان سال این ساختمان ها به ساختمان انرژی تبدیل می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه