English

اتوبوس دیابت در منطقه ۱۹ متوقف می شود

اتوبوس دیابت به منظور ارائه خدمات سلامت محور به شهروندان به مدت یک هفته در منطقه ۱۹ مستقر می شود.

اتوبوس دیابت در منطقه ۱۹ متوقف می شود

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام رسول جوادی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۹ با اعلام این خبر گفت: اتوبوس دیابت از امروز ۲ مرداد به مدت یک هفته روبروی سرای محله شکوفه شمالی توقف می کند و شهروندان می توانند با مراجعه به مسئولین این اتوبوس از خدمات سلامت محور همچون تست رایگان قند و وفشار خون، ویزیت پزشکی، اندازه گیری شاخص توده بدنی، مشاوره و توزیع بروشور بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه کانون های دیابت در همه محلات این منطقه فعال هستند افزود: بیش از ۹۰۰ شهروند منطقه در این کانون ها عضو هستند که به منظور ارتقاء سطح آگاهی آنها ضمن برگزاری کلاسهای آموزشی و مشاوره، تست رایگان قند خون و تورهای تفریحی به امکان مختلف شهر تهران در طول سال برگزار می شود.

این مسئول در ادامه به برگزاری کلاسهای آموزشی به مناسبت روز اهدای خون(۹ مرداد) اشاره و بیان کرد: به همین مناسبت کلاس های آموزشی با محوریت فواید اهدای خون، اهدای خون و حجامت، اهدای خون در زنان، آشنایی با گروه های خونی و … در سراهای محلات سطح منطقه برگزار می شود.

جوادی در بخش دیگری به ارائه خدمات پزشکی رایگان در قالب نذر فرهنگی اشاره و بیان کرد: این خدمات به منظور افزایش سطح سلامت بانوان محله شکوفه شمالی به صورت پایش قند و فشار خون در سرای محله شکوفه شمالی اجرا می شود.

به گفته وی طی این طرح بانوان بیمار جهت درمان به پزشک معرفی می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه