سرخط خبرها
  • تبدیل سالن لیگ ملت های والیبال به سونا با ۳۰ درجه گرما
  • هلال‌احمر برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان ونزوئلا اعلام آمادگی کرد
  • طرح ۵۶ بندی آلمان برای ممنوعیت حضور کودکان در فضای مجازی
  • اسکورت ۴ طرفه ایران در سیاتل
  • درخشش تیم ملی المپیاد جغرافیای ایران در رقابت‌های بین‌المللی
  • قوه قضائیه: خبر ممنوعیت شعار علیه آمریکا جعلی است
  • پیر ترین زن ایران در ۱۴۰ سالگی درگذشت
  • عارف: مردم اصلی‌ترین میزبانان بدرقه آقای شهید ایران هستند
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم
  • بازیگر سریال برکینگ بد مسلمان شد
  • ایران از تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) تاکنون ۴۰ میلیون بشکه نفت خام صادر کرده است
  • وزیر ارشاد: ترامپ به چوپان دروغگو تبدیل شده
  • نایب رئیس کمیسیون کشاورزی: زمان گرانی نان نبود/ فشار نباید از جیب مردم جبران شود
  • دزدی در کمپ تیم ملی فوتبال انگلیس
  • تاج: ۵۰ هزار پرچم ایران برای سیاتل چاپ کردیم
  • دنیامالی: باید به باشکوه‌تر شدن مراسم وداع با رهبر شهید کمک کنیم
  • ۹ تیر، تشییع پیکر شهدای تفحص‌شده مدرسه شجره طیبه میناب
  • بقائی خطاب به روبیو: صلح با تداوم سیاست‌های آمریکا ممکن نیست
  • عزاداری ملی‌پوشان فوتبال ایران در شب تاسوعای حسینی
  • چاقی کودکان و نوجوانان: تهدیدی خاموش برای سلامت نسل آینده

برگزاری نشست «دیپلماسی ورزش و جوانان در توسعه برند ملی و شهری»

نشست تخصصی نقش دیپلماسی عمومی در توسعه برند ملی و شهری با محوریت دیپلماسی ورزشی و دیپلماسی جوانان ۳۰ و ۳۱ تیرماه در تهران برگزار می‌شود.

FOCsd7OYMarK
به گزارش خبرگزاری موج،  محمدرضا رستمی افزود: محورهای اصلی این نشست تخصصی بررسی شیوه های نوین برجسته سازی و برندسازی در شهر های ایران است که در بستر دیپلماسی عمومی می تواند بسیار کارآمد و البته معرف باشد. وی با اشاره به اینکه برندسازی می تواند شهرهای ما را از گم شدگی و بی معنای نجات دهد، گفت: دیپلماسی عمومی می تواند بستر موثری برای گفتگو و ارئه توانمندی های شهر ها و مناطق کشور باشد تا شهرداران و مدیران شهری می توانند به خوبی از این بستر بهره ببرند. فرآیند برندینگ منجر به این می شود که توانمندی شهرهای ایران شناسایی و در سطح بین الملی ارائه مطلوبی از آن صورت گیرد. رستمی با بیان اینکه شهرهای ایران از دارایی بالقوه و بالفعل بسیاری برخوردار هستند که یا فرآیند و برنامه ریزی درستی برای ارائه و اشاعه آن صورت نپذیرفته است یا خود را در سطح بین المللی اساسا تعریف و جانمایی نکرده اند، گفت: ما در شهرهای خود پتانسیل های بسیاری داریم که در چارچوب برندینگ و در راستای اقتصاد مقاومتی می توانیم به آن ها پرداخته و آنها را به شهرهای پویا، به روز و سرآمد بر اساس مزیت های نسبی و مطلقی که دارند در سطح جهانی بنماییم. معاون ساماندهی امور جوانان به اهمیت برگزاری اجلاس جهانی شوراها و شهرداران پرداخت و گفت: در این اجلاس نزدیک به ۱۸۰۰ نفر از اعضای شورای اسلامی شهرها و شهرداران سراسر کشور، روسای شورا شهر و شهرداران سراسر جهان از جمله شهر برلین آلمان، پاریس فرانسه، ملبورن استرالیا، سئول کره جنوبی، بروکسل بلژیک، پراگ جمهوری چک و سایر شهر های جهان و بیش از ۱۰۰ نفر از صاحبنظران، سرمایه­ گذاران بین­ المللی از کشورهای انگلستان، آمریکا، ایتالیا، سوئیس و...، حضور دارند. وی همچنین به حضور مهمانان ویژه در مراسم افتتاحیه ازجمله ریاست جمهوری، وزیران کشور، راه و شهرسازی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، رئیس شورا عالی استان­ها، شهردار تهران، سایر مدیران ملی، صاحبنظران، اساتید، مدیران متخصص و فعالان به نام، در نخستین گردهمایی شهری­ کشور همراه با برگزاری پنل های تخصصی در حوزه های مختلف مدیریت شهری با هدف افزایش توانمندی اعضای شورا اسلامی شهرها، شهرداران و بهبود تصمیمات مدیران اجرایی درحوزه مدیریت شهری نیز اشاره کرد. محمدرضا رستمی در پایان خاطرنشان کرد: اجلاس جهانی شوراها و شهرداران ۵ساله برنامه ریزی شده است که بعد از برگزاری نخستین اجلاس، در سال­های آتی میلادی، ۲۰۱۷ الی ۲۰۲۰، به ترتیب با محوریت گردشگری، محیط زیست شهری، مدیریت بحران، شهر هوشمند برگزار خواهد شد.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه