English

اجرای طرح جهادی نگهداشت شهر با محوریت «شهر، شهروند و شهرداری»

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از اجرای طرح جهادی نگهداشت شهر با محوریت «شهر، شهروند و شهرداری» خبر داد.

اجرای طرح جهادی نگهداشت شهر با محوریت «شهر، شهروند و شهرداری»

به گزارش خبرگزاری موج، مجتبی یزدانی در جلسه شورای معاونین خدمات شهری شهرداری تهران که با حضور جمعی از مدیران این حوزه و معاونین خدمات شهری مناطق ۲۲گانه در سالن کنفرانس این معاونت برگزار شد، گفت: همه ما در حوزه خدمات شهری اعضاء یک خانواده هستیم و تمامی مسائل و مباحثموجود این حوزه را با کمک و همراهی یکدیگر رفع خواهیم کرد و انشالله با لطف پروردگار متعال و همدلی، همراهی، سعی و کوشش شما شاهد پیشرفت روزافزون این معاونت در موضوعات مختلف شهری خواهیم بود.

یزدانی در ادامه با بیان این که حوزه معاونت خدمات شهری حوزه بسیار گسترده ای است، گفت: همه شما به حیطه کاری و موضوعات مرتبط به حوزه خدمات شهری در سطح مناطق ۲۲گانه مسلط و اشراف کامل دارید و مطمئن هستیم که با سعه صدر و تلاش مضاعف در جهت رفع مسائل و مشکلات حوزه کاری خود از هیچ کوششی فروگذار نخواهید کرد.

وی بر بازدید میدانی مدیران از سطح نواحی و مناطق و تسریع در رفع مشکلات تاکید کرد و گفت: کارها و اقدامات شما در سطح مناطق گویای عملکرد شما است و ما انتظار داریم که شهر تهران در تمامی موضوعات خدمات شهری بویژه در حوزه نگهداشت همیشه تمیز و آراسته باشد.

یزدانی در ادامه سخنان خود بر ارائه ایده و نقطه نظرات معاونین خدمات شهری تاکید کرد و گفت: از نظرات و پیشنهادات شما در جهت ارتقای حوزه معاونت خدمات شهری استقبال خواهیم کرد.

تاکید بر افزایش کیفیت خدمات

وی ضمن تاکید بر تدابیر دکتر قالیباف شهردار محترم تهران مبنی بر «افزایش کیفیت خدمات» خاطرنشان کرد: خواسته ها و نیازهای شهروندان را در حوزه خدمات شهری رصد کنید و با تمام توان در جهت خدمات رسانی مطلوب به شهروندان گام بردارید.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران بر ارتباط مستمر معاونین با شهرداران نواحی و نیز با نیروها و زیرمجموعه ها تاکید کرد و گفت: نسبت به شهرداران نواحی دیدگاه پدرانه داشته باشید و آنان را هدایت و راهبری کنید و ضمن احترام متقابل در موضوعات مختلف یاری رسان آنان باشید تا فضای کار هموار و کارها به نحو مطلوب به انجام رسد.

معاونت خدمات شهری و مناطق ۲۲گانه باید در راستای برنامه پنج ساله حرکت کنند

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ادامه این جلسه از اجرای طرح جهادی نگهداشت شهر با محوریت «شهر، شهروند و شهرداری» خبر داد و بر توجه ویژه بر روند اجرای این طرح تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر نظارت بر عملکرد پیمانکاران، تفکیک زباله از مبدا، شستشوی مخازن و زیرمخزنی ها و مباحثی از این دست تاکید کرد و گفت: با دقت بسیار بر تمامی موضوعات خدمات شهری نظارت کامل داشته باشید.

یزدانی در ادامه با اشاره به برنامه پنج ساله در حوزه خدمات شهری، اذعان کرد: معاونت خدمات شهری و مناطق ۲۲گانه باید در راستای برنامه پنج ساله حرکت کنند و برنامه ریزی های لازم و دقیق در جهت تحقق این امر صورت گیرد.

ارزیابی عملکرد نواحی و مناطق به صورت ماهیانه

وی در ادامه بر تهیه اطلاعات پایه بصورت جامع و دقیق در خصوص موضوعات مختلف حوزه های خدمات شهری مناطق ۲۲گانه تاکید کرد و گفت: وظیفه داریم در حوزه خدمات شهری به کارها و اقداماتمان در جهت ارتقای این حوزه شتاب بیشتری دهیم، ضمن این که عملکرد نواحی و مناطق به صورت ماهیانه ارزیابی می شود.

یزدانی در ادامه اذعان کرد: حوزه معاونت خدمات شهری و معاونت فرهنگی و اجتماعی در کنار یکدیگر می توانند اقدامات بسیار خوبی را در سطح شهر تهران و در موضوعاتی چون آموزش های شهروندی و… به انجام برسانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه