English

هر ماه به طور میانگین یک پروژه نیمه تمام افتتاح می شود

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران ضمن اعلام پروژه های عمرانی سال جاری تاکید کرد: امسال در هر ماه به طور میانگین یک پروژه نیمه تمام افتتاح خواهد شد.

هر ماه به طور میانگین یک پروژه نیمه تمام افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا جاوید با اشاره به پروژه های افتتاح شده در سال جدید گفت: فروردین و اردیبهشت ماه امسال دو پروژه زیرگذر جوادیه و نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب که پروژه های مهم شهری بودند، با حضور شهردار تهران به بهره برداری رسیدند.

وی با اشاره به پروژه هایی که در شرف افتتاح شدن قرار دارند، گفت: تقاطع بزرگراه یادگار امام و میدان امام خمینی نیز به زودی بهره برداری خواهند رسید.

جاوید با اشاره به افتتاح پروژه تاج سد دریاچه شهدای خلیج فارس در پایان این ماه گفت: سازه های قوسی شکل که بر روی تاج سد دریاچه شهدای خلیج فارس قرار گرفته اند، پروژه مونو منتالی است که به واسطه زیبایی و پیاده راه ظرفیت جذب گردشگر را به همراه دارد که به زودی شاهد بهره برداری آن خواهیم بود تا در خدمت شهروندان قرار بگیرد.

به گفته جاوید تقاطع غیرهمسطح بزرگراه خرازی تا بلوار شهید اردستانی نیز مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت. معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به پروژه های مردادماه گفت: پروژه هوادهی و تهویه تونل نیایش از پروژه های مهم مردادماه است. همچنین تصفیه خانه دریاچه شهدای خلیج فارس که برای ارتقا کیفیت و شاخص های زیست محیطی آب دریاچه اهمیت دارد، به بهره برداری خواهد رسید.

جاوید با تشریح پروژه های شهریور ماه و مهر ماه گفت: محوطه سازی برج آزادی وبخش هایی از پروژه تقاطع غیر همسطح ارتش، امام علی وصیاد شیرازی نیز در مهرماه به پایان می رسد. وی با تشریح پروژه های زمستانی گفت: در مهرماه شاهد افتتاح تونل حکیم و ده تقاطع غیرهمسطح کاروانسرای سنگی یک و دو و فازهای تکمیلی تقاطع های ارتش، امام علی، صیادشیرازی خواهیم بود.

وی با اشاره به پروژه های آبان ماه و آذرماه گفت: فاز اول پروژه تقاطع غیر همسطح باقر شهر و تقاطع غیر همسطح پروژه تقی آباد نیز به ترتیب در آبان ماه و آذرماه به پایان می رسند. به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در دی ماه فاز اول پروژه بزرگراهی نجفی رستگار در دولت آباد به بهره برداری خواهد رسید. معاون عمرانی شهردار تهران تاکید کرد در ماه های پایانی سال پایانی فازهای تکمیلی پروژه ها به پایان خواهد رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه