English

نامه اعتراضی صنف هتلداران خراسان به استاندار مشهد

جامعه هتلداران خراسان و اتحادیه هتلداران خراسان رضوی نامه‌ای اعتراضی به استاندار خراسان رضوی نوشتند.

نامه اعتراضی صنف هتلداران خراسان به استاندار مشهد

 

به گزارش خبرگزاری موج، جامعه هتلداران خراسان و اتحادیه هتلداران خراسان رضوی در پی اقدامات شهرداری منطقه ۷ در نامه‌ای به استاندار استان خراسان رضوی خواستار پیگیری موضوع شدند.

در این نامه خطاب به رشیدیان، استاندار استان خراسان رضوی آمده است: همانگونه که مستحضر هستید مقارن با دهه کرامت و میلاد پربرکت حضرت رضا(ع) مسئولان شهرداری منطقه ۷ مشهد اقدام به پلمپ هتل بین‌المللی قصر نمودند حال آنکه در این هتل زائران حضور داشتند و هتل یک پروژه ساختمانی نیمه‌کاره نیست که چند کارگر ساختمانی ساده در آن کار کنند و بتوان این چنین با آن برخورد کرد.

در بخش دیگری از نامه تصریح شده است که آیا سرمایه‌گذار باید به فکر جذب مخاطب، افزایش بهره‌وری و کارآفرینی بیشتر باشد یا همواره آماده مقابله با اجرائیات شهرداری؟

در این نامه آمده است: ما خادمان بی‌نشان و سرمایه‌گذاران صنعت گردشگری استان به عنوان بازوان و حامیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مجموعه حاکمیت کشور در ارائه خدمات به زوار آستان ملک پاسبان رضوی می‌باشیم و دست یاری خود را به سوی حضرت عالی و جمیع مسئولین فهیم، جهادگر مخلص و آزاده‌ شهر و دیارمان دراز می‌کنیم و یاری پدرانه و حکیمانه را مسئله داریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه