English

طرح «کرامت با سلامت» در منطقه ۲۲ اجرا می‌شود

در آستانه سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) طرح «کرامت با سلامت» با محوریت اطعام روزه داران نیازمند با افطاری های سالم و همچنین با در نظر داشتن سنت حسنه برپایی مراسم افطار و اطعام روزه داران با تلاش اداره سلامت منطقه ۲۲ و با مشارکت خیرین کانون های سلامت این منطقه برگزار خواهد شد.

طرح «کرامت با سلامت» در منطقه ۲۲ اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، امیر وثوقی، معاون اجتماعی و فرهنگی، ضمن اعلام این خبر در این باره گفت: اداره سلامت منطقه ۲۲ همزمان با روز پانزده رمضان المبارک سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) کریم اهل بیت و به منظور بهره گیری از فیوضات معنوی این ماه با مشارکت خیرین کانون های ده گانه سلامت محور و دیگر کانون های مردمی با هدف اکرام و اطعام نیازمندان با برپایی سفره افطاری سالم با عنوان «کرامت با سلامت» میزبان ۱۵۰ نفر از شهروندان محروم در محله سرو آزاد منطقه ۲۲ خواهد بود.

وثوقی افزود: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان زمینه تقرب الهی و همچنین سلامت اجتماعی، روانی و جسمی را برای انسان فراهم می سازد. این ماه فرصت مناسبی است تا انسان به این جایگاه والا چه از نظر روحی و چه جسمی برسد. برای رسیدن به این مقصود اداره سلامت طرح «کرامت با سلامت» را با مشارکت خیرین کانون های سلامت محور و مردمی با برپایی سفره ی افطاری سالم روز دوشنبه ۳۱ خرداد ۹۵ در مدرسه شهید ستاری محله سرو آزاد(پیکانشهر) اجرا خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه