English

خرید اقساطی لوازم خانگی ویژه بازنشستگان کشوری

آیین امضای تفاهم نامه خرید اقساطی لوازم خانگی صبح امروز 14/7/99 در سالن جلسات صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد.

خرید اقساطی لوازم خانگی ویژه بازنشستگان کشوری

به گزارش خبرگزاری موج، آیین امضای تفاهم نامه خرید اقساطی لوازم خانگی صبح امروز 14/7/99 در سالن جلسات صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد؛ این برنامه با هدف حمایت و ارتقای کیفیت زندگی بازنشستگان و با حضور دکتر میرزایی معاون اقتصادی وزیر کار و رفاه اجتماعی، حجت الله صیدی مدیرعامل محترم بانک صادرات، مهندس فهیمی نماینده گروه سرمایه‌گذاری انتخاب، دکتر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی و جمعی از مدیران ارشد مربوطه برگزار شد.

در طرح خرید اقساطی لوازم خانگی، بازنشستگان می توانند از دریافت وام 30 یا 50 میلیون تومانی بانکی و بازپرداخت 5ساله برای خرید محصولات گروه سرمایه گذاری انتخاب استفاده نمایند.

مهندس فهیمی نماینده گروه سرمایه‌گذاری انتخاب در بخشی از صحبت های خود در این جلسه گفت: این طرح در راستای اهداف و استراتژی های گروه انتخاب بوده است؛ چراکه ما سال هاست در پی اصلاح سیستم انتقال مالی و اصلاح مبحث توزیع کالا و واسطه گری بوده ایم. خوشحالیم که در این طرح، کالا بدون واسطه به دست مصرف کنندگان می رسد و چه بهتر که این گروه از مصرف کنندگان، قشر بازنشستگان عزیز کشورمان هستند. ما امیدواریم در این راه با معضلات کمبود مواد اولیه مواجه نشویم و بتوانیم به بهترین نحو محصولاتمان را ارائه دهیم.

در بخش دیگری از صحبت ها دکتر صیدی ضمن تشکر و قدردانی از جناب دیانی مدیرعامل گروه انتخاب و دکتر افتخاری ریاست محترم صندوق بازنشستگی اظهار داشت: به راستی که پس از تحریم ها و خروج برند های ال جی و سامسونگ ممکن بود بازار داخلی ما دچار نوسانات جدی شود که تولیدکنندگان داخلی با تمام ظرفیت و توان خود این خلاء را پر کردند. از موثرترین این تولیدکنندگان گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب با برند نام آشنای اسنوا بوده است که در این طرح اقساطی با حداقل سود و مناسب ترین قیمت ممکن، محصولات خود را ارائه می دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • عبدالعلی

    به چه دلیل هر وقت دوست دارید حقوق بازنشستگان کشوری راوایز میکند؟

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه