English

روز جهانی پختن شام توسط مردها

هر سال اولین پنجشنبه ماه نوامبر به عنوان روز جهانی پختن شام توسط مردها در نظر گرفته می شود.

روز جهانی پختن شام توسط مردها

به گزارش خبرگزاری موج، تغییر عادت ها و باورها گاهی فقط نیاز به یک بهانه دارد. نام گذاری روزها بهانه خوبی برای این تغییره. روز «پختن شام توسط مردها» یکی از همین روزهاست و فرصت مناسبی است تا برای کسانی که دوستشان داریم آشپزی کنیم و در کنار هم از غذا که فرصت خوبی برای دورهمیه لذت ببریم.

هر سال اولین پنجشنبه از ماه نوامبر روز جهانی پختن شام توسط مردهاست. امسال این روز مصادف شده با پنجشنبه 16 آبان. البته این روز قوانین خاص خودش را دارد و در این روز آقایان باید یک شام خوشمزه برای خانواده شان درست کنند.

پختن شام توسط مردها2

قانون اول: اگر مرد خانه بدون هیچ قید و شرطی این کار را قبول کند امتیاز می گیرد.

قانون دوم: مرد بدون هیچ کمکی باید یک دستورالعمل آشپزی پیدا کند و از روی آن غذا را درست کند. اگر دستور آشپزی ای که پیدا می کند در کتاب هایی که در خانه است نباشد امتیاز می گیرد.

قانون سوم: غذای اصلی ای که مرد درست می کند باید حداقل چهار تا مواد اولیه اصلی داشته باشد. همچنین باید از چندین ابزار آشپزخانه برای پختن آن استفاده کند.

قانون چهارم: مرد باید به تنهایی به خرید برود و تمام مواد لازم برای شام را تهیه کند. البته اگر او از قبل با توجه به چیزهایی که در یخچال و کابینت ها هست لیستی تهیه کند و بعد به خرید برود امتیاز می گیرد.

قانون پنجم: مرد باید به تنهایی تمام مواد لازم را به ترتیبی که نیاز هست روی کابینت بچیند. در این زمان این احتمال وجود دارد که او از همسرش کمک بخواهد ولی چنین اجازه ای ندارد.

قانون ششم: مرد می تواند در حین آشپزی به رادیو یا موسیقی مورد علاقه اش گوش بدهد ولی حداقل ده متر باید از کنترل تلویزیون فاصله داشته باشد. هیچ کدام از اعضای خانواده نباید به آشپزخانه بروند مگر اینکه آلارم آتش سوزی را بشنوند!

قانون هفتم: مرد باید از روی دستور العمل شروع به پختن شام کند. استفاده از پیشبند دل بخواهی است. (اگر در غذای مورد نظر کرفس، زعفران و یا لوبیا استفاده شده باشد امتیاز دارد)

قانون هشتم: مرد باید در حالی که آشپزی می کند همه جا را تمیز نگه دارد و تمام ظروفی که کثیف می کند را بشورد.

قانون نهم: مرد باید میز را بچیند و روی آن شمع روشن کند. اگر سس را خودش آماده کند امتیاز می گیرد.

قانون دهم: همسر و اعضای خانواده شام را می خورند و از مرد خانه تشکر می کنند.

قانون یازدهم: بعد از شام، مرد باید میز را جمع کند. بعد از آن اعضای خانواده دور هم جمع می شوند تا گپ و گفت بعد از شام را داشته باشند. در این زمان اعضای خانواده به او می گویند که چقدر از غذا خوش شان آمده است. مرد هم در مورد تجربه آشپزی اش صحبت می کند. اعضای خانواده او را در آغوش می کشند و سپس کنترل تلویزیون را به او می دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه